Pravljenje kvalitetnih proizvoda koji su deo svakodnevnog života miliona i miliona ljudi za Coca-Colu jeste najveći, ali ne i jedini zadatak.

Očuvanje prirode, ulaganje u zajednicu, pomaganje mladima, roditeljima, svima kojima je podrška potrebna, takođe je nešto na čemu Coca-Cola HBC radi iz dan u dan. Održivo poslovanje je jedini pravi način da se posluje i najbolja investicija u budućnost, same kompanije, potrošača ali i celog društva.

Na tragu potreba i sugestija ljudi koji svakodnevno koriste naše proizvode Coca-Cola HBC je u prethodnoj godini uložila više od 38 miliona dinara i 500 volonterskih sati u razvoj zajednice. U periodu od 2007. do 2016. godine potrošnja vode po litru proizvedenog pića smanjena je za 52 odsto. Povećan je nivo upotrebe recikliranih materijala u proizvodnji za približno osam odsto, dok je reciklirano čak 97,70 odsto otpada u proizvodnji. A sve to kao deo stalne strategije koju kompanije ima pred sobom jer održivi razvoj nije samo esencijalan za opstanak prirode, već i naše zajednice, pa samim tim i kompanije.

Za Coca-Cola HBC cilj je da se posluje tako da za sobom ostavljamo svet boljim nego što smo ga zatekli.

Kao vodeća kompanija za proizvodnju pića, imamo odgovornost prema potrošačima, dobavljačima, partnerima, nevladinim organizacijama, zaposlenima i jednini cilj nije što bolja prodaja već održivo poslovanje kroz kontinuirani rast i razvoj lokalne zajednice.

Posebna pažnja je poklonjena profesionalnoj podršci mladima, kroz Coke summership program letnje prakse, program Coca-Cola podrška mladima, Carieer from the bottle program zapošljavanja mladih, kao i više stotina sati predavanja studentima univerziteta u Srbiji. 

Šta je sve Coca-Cola HBC uradila u 2016. godini sažeto je u godišnji izveštaj čiji je cilj da se ujedno motivišu i drugi, ali i da se proširi svest u celom društvu o značaju održivog razvoja jer je to jedini način da se poboljša kvalitet života.

Pogledajte ceo Izveštaj o održivom poslovanju kompanije Coca-Cola HBC Srbije za 2016. godinu.