Jezik tinejdžera nije jedan od onih koji se lako savlada. Ali od “okretanja na igru” do “uvrnutog izazova” Fanta u Srbiji iznova pronalazi put kako da prilagodi sadržaj jeziku teen populacije, upozna njihove heroje i deli njihove trendove. 

Kroz uspostavljenu saradnju sa ključnim teen influenserima u Srbiji i prepoznavši Milana Inića Jaserštajna (Yasserstain) – najpoznatijeg Jutjubera u zemlji -  i njegovu ekipu kao izuzetne posrednike u komunikaciji sa mlađom ciljnom grupom, Fanta ponosno stoji iza nagrađivanih kampanja koje su proglašavane za revolucionarne, hrabre i najzapaženije prethodnih godina. 

O uspešnosti i dimenzijama trogodišnje saradnje sa srpskim Jutjuberima možda najbolje govori kampanja koja je u toku, a u čijoj osnovi je ideja o tinejdžerskom preuzimanju  Fante i šefovanje odraslima obučenim u odelo i kravate. Takođe nešto o čemu veliki broj tinejdžera bar ponekad mašta.

Tako Jaserštajn i ekipa, kao i veliki broj fanova Fante, imaju priliku i slobodu da upravljaju marketingom i kampanjom na mrežama ove godine, predlažu nove ukuse Fante, učestvuju u kreiranju sadržaja i objavljuju snimke na Fanta Srbija Jutjub kanalu.

Godine 2016. Fanta je okupila grupu od šest najpoznatijih domaćih Jutjubera: Jaserštajn, Cile – Srpski tutorijali, Kovalska, Zvoganj, Dule sa kanala PCAXE i Deni – Serbian Lesson Guy, i poslala ih na misiju lansiranja redizajnirane flaše sa uvrnutim dnom. Ova ekipa imala je poseban zadatak u sprovođenju niza uvrnutih izazova – #uvrnutiizazov - koje su putem direktne interakcije na mrežama osmišljavali Fanta fanovi. One najinteresantnije jedan od Jutjubera izvršavao je na sebi svojstven, uvrnuti način, u čemu su ga u stopu pratili ostali iz grupe.

Tako su nastale FantaSRB Snapachat stories čiji su rezultati nadmašili sva očekivanja. Svaki story pogledan je u proseku oko 6.500 puta, broj FantaSRB pratilaca porastao je za 400 odsto. Kompilacije objavljene na kraju svakog uspešno završenog kruga izazova imale su prosečno 100.000 pregleda.

Instagram Fanta Srbija je rastao i dostigao neverovatan broj od 55.000 pratilaca.

Dok je onlajn zajednica brujala o tome kako influenseri u potpunosti preuzimaju kanale i u interakciji sa fanovima kreiraju sopstveni sadržaj, stručna javnost prepoznala je ove poteze kao hrabre, inovativne i drugačije. Usledila su brojna priznanja - finalisti Weekend Media festivala u Rovinju u kategoriji Digital Mix, prva nagrada na festivalu KAKTUS za „Best Social Media Campaign’’, nagrada Golden Sempler na prestižnom SEMPL festivalu u Sloveniji u kategoriji Best Social Media Campaign, nagrada „Best Brand Awareness Campaign“ kao i Grand Prix za najbolju digitalnu kampanjau Srbiji na IABMixx konferenciji.