Šta vi mislite, da li je bolja „regularna“ Coca-Cola ili Coca-Cola Zero? Naravno, to je trik pitanje, jer svaka od njih je dobra na svoj način i obe imaju taj specifičan ukus koji se vezuje za ime Coca-Cola

Baš ta činjenica da su svi Coca-Cola napici deo iste priče, makar i bili različiti po sastavu, je bila razlog da kompanija postavi i predstavi svoju novu strategiju u marketingu i promociji pića iz Coca-Cola portfolija. Nakon kultne „Open hapiness“ kampanje iz 2009. godine, „Taste the feeling“ kampanja iz 2016. je pružila potpuno nov pristup za svima dobro poznat proizvod – tzv. one brand strategy, što u prevodu znači da su sve varijante Coca-Cole stavljene pod jedan zajednički kišobran jer su nam sve jednako drage, kao deca. Konačni cilj je jednostavan, brisanje razlika između pojedinačnih napitaka, tj predstavljanje Coca-Cole kao jednog pića koje pred potrošače dolazi u više nijansi. 

„Taste the feeling“ pristup donosi ono što je svima potrebno u ubrzanom, a uskoro i potpuno digitalnom načinu života. Ma koliko značajnih odluka moralo da se donese u toku dana i bez obzira na hronični multitaksing kojem smo neprekidno izloženi, uvek postoji bar pet minuta koje svako može posvetiti sebi. A tih pet minuta, bilo da su provedeni u miru i tišini, u slušanju omiljene kompozicije ili u uživanju u prijatnom vizuelnom okruženju, svakome od nas gode. Stoga je nova kampanja fokusirana na ulepšavanje trenutka, a svaki gutljaj čuvene „crvene“, Zero, Light ili Life Coca-Cole može samo da upotpuni taj trenutak, izazove pozitivne emocije, osveži i udahne neophodnu energiju za nastavak dana.

Slogan „Taste the feeling“ je zaživeo i u zvučnoj verziji. Pozitivne vibracije i magiju tog jedinstvenog osećaja dok ispijaš Coca-Colu (u bilo kojoj varijanti!) su u istoimenu zaraznu numeru spakovali čuveni producent Avicii i australijski pevač Conrad Sewell, na radost fanova dens muzika i ljubitelja Coca-Cole širom planete.