Escape room je poslednjih godina veoma popularna igra bega iz sobe u kojoj tim pomoću eksperimentisanja realnim objektima rešava misteriju i ima zadatak da unutar određenog vremenskog okvira pronađe ključ za izlazak.

Kada Coca-Cola napravi escape room, onda je to nesvakidašnje iskustvo za koje svi žele da traju što duže! 

Umesto standardnog bekstva iz sobe, sada je cilj bio malo drugačiji… Povodom Svetskog dana studenata, Coca-Cola HBC Srbija je u Studentskom gradu na Novom Beogradu organizovala potpuno jedinstveno i interaktivno predstavljanje sektora prodaje, pod sloganom "Trag u boci, prodaja u Koci".

Tokom šest dana mladi su rešavali zanimljive zadatke, pratili tragove i kodove, koji su krili sve čari dinamičnosti poslovanja i perspektive za razvoj karijere u porodajnom sektoru kompanije. Tragovi su ih navodili da spoznaju u čemu su dobri i pomogli im da u praksi vide da je za uspeh u sektoru prodaje potrebno da budu timski igrači, analitični i preduzimljivi.

Za neke od njih "ključ" za izlazak iz sobe nije bio kraj igre, već novi početak. Početak razmišljanja o poslu koji pruža fantastične mogućnosti da se razviju i napreduju, upoznaju nove ljude i možda i sami postanu deo Coca-Cola HBC Srbija tima koji pobeđuje.

Oduševljeni studenti su nam rekli da je ideja originalna, da treba češće da organizujemo slične promocije i da takvu pauzu od učenja nikada nisu imali.

Osim što se svih više od 300 učesnika odlično zabavilo, pet timova koji su rešili sve zadatke brži od ostalih dobili su dodatnu priliku da se upoznaju sa poslovima komercijaliste, tokom zajedničkih poseta maloprodajnim objektima. Za najbolju ekipu organizovana je još i žurka na kojoj su se pobednici upoznali i družili sa zaposlenima Coca-Cola HBC Srbija.

Ako želite da se pridružite našem timu, pretražite poslove i aplicirajte za radno mesto prateći ovaj link.