Sredinom osamdesetih godina prošlog veka, mladi, relativno nepoznati modni dizajner po imenu Tomi Hilfiger, stvorio je prvu kolekciju Coca-Cola odeće. Linija licencirane ležerne odeće - predvođene trendovskim Coca-Cola ragbi majicama s dugim rukavima - bila je hit za milione Amerikanaca I bila je zamajac u karijeri ovog modnog kreatora.

Sada, više od 30 godina kasnije, Hilfiger i Coca-Cola su se ponovo okupili kako bi lansirali dobro poznat stil sa savremenim izgledom koji povezuje modu i pop kulturu za novu generaciju.

Kolekcija TOMMY JEANS za muškarce i žene oživljava komade iz kolekcije 80-ih sa modernim siluetama i novim logotipom koji kombinuje TOMMY JEANS i Coca-Cola oznake. Pored klasične ragbi košulje, šarena linija sadrži džempere, majice, šortsevi i sportske jakne.

“Coca-Cola kolekcija koju smo lansirali 80-tih godina bila je hrabra, sjajna i odmah prepoznatljiva“, rekao je Averi Baker, glavni brend menadžer, Tomi Hilfiger Global.

"Ovo re-izdanje se nadovezuje na originale, proslavljajući optimistički i mladalački duh u srcu oba brenda, dodajući moderan obrt u svakodnevnom stilu za sledeću generaciju."

Kolekcija, koju TOMMY JEANS podržava uz punu reklamnu kampanju, dostupna je od danas u odabranim TOMMY JEANS radnjama širom sveta, uključujući i Srbiju, kao i online na tommy.com.

"Vrlo je zabavno raditi sa Coca-Colom ponovo", rekao je Hilfiger.

"Zbog činjenice da je to deo pop kulture ima puno smisla, a mislio sam da će saradnja sa velikim, ikoničnim američkim brendom biti epska."

Beki Anderson, viši menadžer za licenciranje, Coca-Cola Severna Amerika, izjavila je da se ova saradnja zasniva na univerzalnoj privlačnosti dva brenda i zajedničkim vezama sa popularnom kulturom. Kolekcija je namerno dizajnirana da bude i udobna i raznovrsna.

"Ovi komadi su savršeni za prolećnu i letnju sezonu", rekla je ona.

"Želeli smo da još jednom potvrdimo stil koji mnogi od nas pamte iz '80 -ih, ali proširimo kolekciju sa relevantnijim izrazom za današnju mladost."