Poruka koju prenosimo kroz novu Sprite kampanju “Srce na hejt” bazirana je na stvarnim komentarima sa društvenih mreža i upravo zato je toliko snažna. Ponosni smo na više od 550.000 Youtube pregleda, ali još ponosniji smo što je imala pozitivan efekat upravo na one kojima se obraća i kojima cilja da pomogne.

Znate tek koliko veliko je bilo naše srce kada nam se Anita, mama blizanaca, javno zahvalila što se njen sin već na prvo gledanje video identifikovao sa likovima, koji su doživeli nasilje.

“Sin mi je teško progovorio i ni sada ne priča baš najbolje. Krenuo je u 3. razred. Već 2 godine je meta dece u odeljenju, ne mogu da kažem 'drugara', jer tući ga, ćuškati i ismevati nije drugarski, zbog načina govora - otežano priča, jer mu je takva anatomija ždrela... Iako je za sada najbolji učenik u celoj generaciji, a nadam se da će tako i da ostane. Sve to utiče i na ćerku”, kaže Anita i dodaje:

“Na njih dvoje je ova reklama imala veliki uticaj. Sin je shvatio da će sve da bude ok kad poraste, a sa likovima u reklami se poistovetio. Ćerka ga podržava. Sad njih dvoje imaju neki interni fazon da jedno drugome pokazuju srce.”

Mama Anita, koja sa blizancima živi u unutrašnjosti Srbije, neretko čuje sugestije kako bi njena deca nasiljem trebalo da odgovore na nasilje, ali ona odbija da ih tako vaspitava.

“Često sam pričala sa njim na temu nasilja i da sve što treba da radi jeste da iskulira prozivke. Iako se vrlo često srećem sa savetima i komentarima tipa da bi trebalo da uzvrate - oni nisu vaspitani na taj način i odlično znaju da nasilje nije rešenje. I pored sve te priče, pun efekat se desio kad su prvi put videli reklamu. Nekako im je ona 'dokazala' da će sve da bude ok i da ne pričam u prazno.”

Mi nemamo šta drugo da dodamo, nego da ponovimo:

Neki ljudi se hrane hejtom.

Nije važno šta ljudi govore.

Samo nastaviš, podeliš ljubav.

Srce na hejt, ostani fresh.