Ona prati i podržava radoznale, urbane i ambiciozne, te i njeno predstavljanje domaćoj javnosti nije moglo da bude ništa drugačije.

Plesom među oblacima, odnosno jedinstvenim i specijalno za ovu priliku osmišljenim plesom na svili, otvorena je prva revija na 43. Beogradskoj nedelji mode. Tada je premijerno srpskom tržištu predstavljen inovativni proizvod kompanije Coca-Cola - GLACÉAU smartwater, prirodna mineralna voda obogaćena mineralnim solima magnezijuma, kalijuma i kalcijuma.

Ako ste se zapitali zašto su baš oblaci motiv ovog performansa, razlog je jednostavan. Upravo oblaci su nas inspirisali da, koristeći najsavremeniju tehnologiju, ponovimo neverovatan način na koji voda nastaje i kruži u prirodi i stvorimo jedinstvenu vodu čistog i svežeg ukusa.

"U Americi i Velikoj Britaniji, GLACÉAU smartwater je već pozicionirana kao broj 1 premijum brend, te verujemo da će ovakav uspeh biti ostvaren i u Srbiji, kao i na tržištima ostalih evropskih zemalja gde smo uveli ovaj proizvod", izjavila je Julija Žigić, predstavnica GLACÉAU smartwater.

"Voda inspirisana oblacima" je idealna hidracija za one koji su stalno u pokretu, uvek motivisani za nove uspehe. Savršena za ljude koji svoj život ne mogu da zamisle bez novih tehnologija.

Tempo života je postavio visoke granice, nedostižne bez savremene tehnologije. Iako je koristimo da bismo sve uradili brže i postigli više, ipak se čini da vremena imamo sve manje. Znamo da možemo više, a pravi izazov savremenog društva je da to i postignemo!

GLACÉAU smartwater je idealan saputnik u ostvarenju vaših budućih dostignuća i pobeda. Savremeni dizajn je takav da bude prepoznatljiv dodatak svačijem izgledu koji odiše inovacijama, prestižom i stilom.