Švajcarski časovničar i amaterski naučnik Jakob Švepe dodavanjem ugljen dioksida pod pritiskom u mineralnu vodu nije samo svoje piće načinio penušavijim. Kreirao je istoriju. Milioni sitnih mehurića ne daju samo izuzetnu teksturu, nego čine suštinu ovog pića koje već 235 godina karakterno nosi ime po čoveku koji je napravio omiljenu tonik vodu na svetu.

Tradicija kreiranja uzbudljivih iskustava, koja zahtevaju čvrst karakter, sačuvana je sve do danas i ovog leta nastavili smo je lansiranjem novog Pink Grapefruit ukusa.

Osvežavajuće piće čiji resko-slatki ukus savršeno dopunjava prefinjeni crveni grejpfrut, ne samo da će biti dostupno u svim trgovinskim lancima, već će ostati stalni član Schweppes asortimana.

Što će reći: Tonic Water, Bitter Lemon i Tangerine su dobili pojačanje! Da, znamo da će vam sada biti još teže da odlučite koji reski ukus da odaberete.

Za koji god da se odlučite, jedno je sigurno: svaki ukus Schweppesa je premium, a dobar ukus nikada ne izlazi iz mode.

Osim pića koje zahteva čvrst karakter, Schweppes ima i pakovanje sa stavom, pa su osnivači sarađivali sa crtačima koji su neumorno radili da uzdignu naš brend do savršenstva. Tako je od prvih dana kada je Jakobova ikonična boca bila jedna od glavnih tema u gradu.

Ništa drugačije nije ni danas. Mi smo upravo lansirali novi dizajn ambalaže za celu Schweppes porodicu.

No, znate već... eksperti se ne hvale, hvale ih drugi.

POVEZANE PRIČE: