Coca-Cola u Srbiji ima dugu tradiciju. Proizvodi se u našoj zemlji od 1968. godine, da bi danas bila jedna od najvećih kompanija u industriji bezalkoholnih napitaka sa 1.000 zaposlenih u zemlji. 

Coca - Cola, sa svojih 13 brendova koji se proizvode u Srbiji prisutna je gotovo u svakom domu, a ceo sistem stvara 225 miliona evra dodate vrednosti u našoj ekonomiji što čini 0,7 odsto bruto domaćeg proizvoda. Međutim, to nije sve, jer Coca-Cola svakodnevno značajno doprinosi lokalnoj zajednici kroz različite programe kojima poboljšava kvalitet života građana Srbije. 

Koliki je doprinos kompanije domaćoj ekonomiji najbolje se vidi kroz preciznu i naučno verifikovanu studiju. Ona pokazuje dobit privrede od Coca-Cola sistema putem zapošljavanja, prihoda i poreza. Naime, na svaki evro koji sistem stvori dolazi sedam evra dodate vrednosti za srpsku privredu u vidu plata radnika, profita kompanija i poreza od Coca-Cola sistema i firmi koje s njim sarađuju.

Srpski budžet prihoduje tako ukupno 9 miliona evra direktnih poreskih prihoda od Coca-Cola sistema, a čak 139 miliona evra poreskih prihoda podržano je u celokupnom lancu vrednosti sistema. To je 1,1% ukupnog poreskog prihoda u celoj zemlji.

Coca-Cola direktno zapošljava 1.000 ljudi, ali podržava još 10.700 radnih mesta širom svog lanca vrednosti. Ukupno to je 11.700 radnih mesta, odnosno 0,6 odsto radne snage u celoj Srbiji.

Inače, u 2015. godini obeleženo je 10 godina od akvizicije Vlasinke, a u 2016. godini je proslavljeno dve decenije postojanja neXt sokova (u portfoliju Coca-Cola sistema od 2006. godine).

Zanimljivo je i pomenuti da je sistem po kom se rade konkretni proračuni za studiju zasnovan na metodologiji koju je izradio dobitnik Nobelove nagrade ekonomista Vasilij Leontijef. Uticaj se meri praćenjem novčanog toka u ekonomiji. Polazna tačka za analizu je krajnja potrošnja Coca-Cola proizvoda koja može da se isprati u monetarnom smislu kroz celu privredu.

Kada potrošač kupi flašu Coca-Cola napitka u supermarketu, deo novca koji potroši predstavlja maržu za prodajno mesto, deo pripada distributeru koji je prevezao proizvod od proizvodnog pogona do prodajnog mesta, a deo pripada Coca-Cola punionici. Sve pomenute strane nabavljaju robe i usluge od dobavljača, plaćaju zarade i poreze, ulažu i ostvaruju dobit.