U državi površine oko 25.700 kilometara kvadratnih i sa tek nešto više od 2 miliona stanovnika, jedna kompanija je dobila Nagradu Ujedinjenih nacija "Leadership of the Sustainable Development Goals". Ova nagrada je dodeljena prvi put, a odnosi se na teritoriju cele Evrope. U konkurenciji sa Španijom, Francuskom, Holandijom – otišla je pravo u „Pivaru Skopje” iz Severne Makedonije.

Nagrada se odnosi na okvir projekta „Izgradnja međusektornih partnerstava za održivi razvoj” ("Building Intersectoral Partnerships for Sustainable Development") koji finansira Evropska Unija, a implementira organizacija „Connect”. Ona je izuzetno značajna za pivaru, ali nije iznenađenje. Naime, pivara je već uveliko prepoznata i priznata kao lider u dugoročnom doprinosu globalnim ciljevima za održivi razvoj. Da, ista ta kompanija iz male države na jugoistoku Evrope danas služi kao inspirativni primer velikim svetskim kompanijama. Ona je najbolji dokaz da je uspešno poslovanje i poboljšanje ekonomskog stanja na lokalnom nivou moguće uz praćenje, ali i kreiranje trendova u održivom razvoju.

Za svoj uspeh, zahvaljuje i svojim partnerima – sistemima Coca-Cola HBC i Heineken kojima pivara i pripada, a čija je podrška važan faktor razvoja. Takođe, za svoja prethodna zalaganja ka održivom razvoju, zajedno sa drugim članovima Coca-Cola HBC Grupe, tokom tri godine uzastopno „Pivara Skopje” je na prvom mestu u svetskoj industriji pića po prestižnom „Dau Džons industrijskom indeksu” ("The Dow Jones Sustainability Indices").

Sve nagrade i priznanja istinski su zaslužene: posvećeni su različitim aktivnostima i ulaganjima u povećanje termalne efikasnosti i očuvanje energije, recikliranju i čuvanju vode korišćene u procesu proizvodnje, kao i smanjivanju težine plastičnih (PET) pakovanja, čime je kompanija značajno smanjila njen uticaj na životnu sredinu. U kreiranje i implementaciju aktivnosti i platformi za održivi razvoj, pivara ima dugoročni i strateški pristup : pri realizaciji svojih projekata, teži se tome da se uključi što više partnerskih kompanija, institucija, organizacija civilnog sektora i pojedinaca, ali ništa bez toga ne bi uspela da nije prvenstveno počela od svojih zaposlenih i članova menadžmenta kompanije. Osim toga, uporno se promoviše volonterski angažman kao posebna forma društveno odgovornih akcija.

Ne samo da vodi računa o životnoj sredini i svojim partnerima najbolje što može, „Pivara Skopje” se brine o realizaciji i drugih brojnih društveno odgovornih platformi. One se odnose na obrazovanje i razvoj mladih ljudi, obezbeđivanje čiste okoline i zaštitu vodenih resursa, promovisanje zdravlja i sigurnosti, umerenog i odgovornog konzumiranja alkohola, afirmacije rodne ravnopravnosti i druge oblasti od izuzetnog značaja za kvalitet života celokupne zajednice.

Svi ovi izuzetni uspesi dokaz su da su za „Pivaru Skopje”, ciljevi održivog razvoja i odgovoran odnos prema zajednici-  vizija za održivu budućnost na globalnom nivou.