Bila je 1928. Godina. Žene su se prvi put takmičile u atletskim disciplinama na olimpijskim igrama. Simbolično, olimpijski plamen je goreo. A teretnjak koji je prevozio američke sportiste sa drugog kontinenta u Amsterdam takođe je dopremio i Coca-Colu na svoje prve olimpijske igre.

Više puta smo tokom decenija ispisali istoriju olimpijskih igara. Od tada Coca-Cola je bila prisutna u svakom gradu domaćinu od te godine, snimani su video zapisi, ostvarivani snovi, rađala su se rivalstva ali i drugarstva.

Kompanija Coca-Cola je najduži neprekidni sponzor Međunarodnog olimpijskog komiteta (MOK), a danas je objavila da proširuje svoj odnos još 12 godina, što će biti ukupno 104 godine!

Ali ovaj ugovor označava novu eru jer se tradicija susreće s inovacijama sa prvim zajedničkim sponzorstvom MOK-a (Olimpijskim partnerima). Coca-Cola kompanija i China Mengniu Dairy kompanija biće suvlasnici kategorije bezalkoholnih pića, a Mengniu će preuzeti vodeću ulogu u proširenoj kategoriji mlečnih proizvoda.

“Čast nam je i privilegija da budemo deo pokreta koji omogućava sportistima iz celog sveta da se udruže da predstavljaju svoje nacije, teže svojim snovima i budu deo istorije“, rekao je Džejms Kvinsi, predsednik i izvršni direktor kompanije Coca-Cola.

"Mnogo toga se promenilo otkad smo prodali prvu Coca-Colu na Olimpijskim igrama 1928. godine. Svežim pristupom našem poslu i sponzorstvu, ponosni smo što se pridružujemo Mengniuu u promociji i proslavi budućih Igara."

Kompanija Coca-Cola i Mengniu su dobro upoznati jedni s drugima u Kini, budući da je najveći dioničar Mengniua, COFCO, takođe matična kompanija COFCO Coca-Cola, jednog od punionica kompanije Coca-Cola u Kini.

Aktuelni ugovor sa Međunarodnim olimpijskim komitetom završava se nakon Olimpijskih igara u Tokiju 2020. Coca-Cola već može da počne planiranje za Peking 2022. godine, Pariz 2024. godine, a i Los Anđelesu 2028. - 100 godina nakon što su žene napravile istoriju u Amsterdamu. Naša kompanija biće prisutna i na najvećoj svetskoj smotri sportista 2026. i 2032. godine - u gradovima koji još nisu imenovani.

„Bili smo deo donošenja toliko neverovatnih trenutaka svim ljubiteljima olimpijskih igara tokom godina - trenutaka koji su inspirisani težnjom za izvrsnošću, mogućnošću prilika, duhom konkurencije i vizijom za bolji svet”, rekla je Bea Perez, direktorka za odnose s javnošću, komunikacije, održivost i marketinške aktivnosti kompanije Coca-Cola,"Na osnovu proteklih 90 godina, ne možemo a da ne budemo uzbuđeni zbog onoga što nas u budućnosti čeka".