Coca-Cola je tokom dve godine predstavila dve ograničene serije od po šest jedinstvenih flašica koje su dizajnirali mladi umetnici

Dva leta uzastopno smo svedoci jedinstvene Coca-Colia akcije sa ciljem da se ultimativni svetski simbol pop kulture – flašica Coca-Cole - na našem tržištu predstavi kao deo autenitčnog domaćeg duha. Projekat Coca-Cola Limited Edition Bottles je osmišljen tako da stavi fokus na promociju i razvoj domaće alternativne kulturne scene kroz približavanje oblasti primenjenog dizajna široj javnosti. Tokom dve godine predstavljene su dve ograničene serije od po šest jedinstvenih flašica Coca-Cole, a najveći fanovi su imali priliku da uvećaju svoje kolekcije jer je ambalaža  bila nepovratna.

Tematika leta 2016. godine su bili čulne senzacije prilikom konzumiranja najčuvenijeg osvežavajućeg napitka na svetu. Šest vrhunskih umetnika sa ovih prostora dobilo je zadatak da u jednu kompaktnu celinu pretoči lične emocije i čulna zadovoljstva koja izaziva svaki gutljaj Coca-Cole. Iako dolaze iz najrazličitijih alternativnih kulturnih izraza poput grafita, street arta, stripa, ilustracije ili muzike, umetnici Artez, Braća Burazeri, Linnch, Nikola Mihajlović Kori, Vuk Ćuk i Bratislav Milenković su sinergijom optimizma dizajnirali šest zasebnih umetničkih dela koja jednu priču pričaju na šest potpuno različitih načina.

Ovo leto je donelo drugu seriju od šest novodizajniranih flašica, a tema je bila umetnički izraz kroz karakter lokalnog stanovništa i prepoznatljive vrline koje krase ljude na ovim prostorima. Nemanja Jelička, Petar Popović Piros, Monika Lang, Vesna Pešić, Aleksandar Savić i EmaEmaEma su kombinacijama elemenata, simbola, boja i vibracija dizajnirali unikatne Coca-Cola flašice na kojima se odslikava autentični duh Srbije i pozitivne osobine kao što su tradicionalna gostoljubivost, zajedništvo, kreativnost, sklonost ka druženju i kvalitetnom „akcijašenju“.

S tim u vezi organizovane su i akcije koje su pratile projekat tokom obe godine. 2016. su kreirani posebni odevni predmeti, notebook torbe, posteri i drugi detalji koji su upotpunili kreativan dizajn flašica dok je 2017. godina bila u znaku Coca-Cola Dizajnspiracija konkursa gde su diplomci i studenti fakulteta umetnosti pokazali talenat kroz dizajn elemenata za opremanje kafića.