Još od 1996. godine Srbija je poludela za Sprite-om. Sa svih basketaških terena se čulo „Grant Hill pije Sprite“ – aluzija na reklamnu kampanju čije je zaštitno lice tada bio ovaj čuveni košarkaš i zvezda NBA lige. Tada je Sprite kod nas stekao celu generaciju poklonika njegovog jedinstvenog osvežavajućeg ukusa. A taj ukus je bio prvo i najvažnije što smo uzeli u razmatranje kada smo rešili da promenimo formulu ovog čuvenog napitka.

Promena proističe iz nastojanja kompanije Coca-Cola da potrošačima ponudi što širi izbor proizvoda koji zadovoljavaju svačije životne stilove. Već čitavu deceniju negujemo politiku smanjenja kalorija u svojim napicima, pa tako novi Sprite ima čak 78% manje energetskog sadržaja nego njegova prethodna verzija. Ako to prevedemo u brojeve, Sprite po novoj formuli ima svega 9 kcal/100 ml.

Ono što nam je bilo najvažnije smo uspeli i da ostvarimo: anketirani potrošači zaključili da im se novi Sprite dopada kao i ranije. Poseban je uspeh što je sjajna kombinacija ukusa limuna i limete koju donosi novi Sprite postignuta sa manjom količinom šećera, umesto koga se koristi visokofruktozni kukuruzni sirup i trokomponentna mešavina zaslađivača. 

Zaslađivači su niskokalorijski ili čak i nekalorijski i prolaze rigorozne zdravstvene standarde koje garantuju Uprava za hranu i lekove (FDA) u Sjedinjenim Američkim Državama, Evropska uprava za bezbednost hrane (EFSA) sa sedištem u Italiji i mnoge druge renomirane ustanove. Napici na baci visokofruktoznog sirupa su savršeno bezbedni po organizam, naravno, uz vođenje računa o umerenosti i dnevnim potrebama, što je savet koga se treba pridržavati kod hrane i pića uopšte.

Novi Sprite je samo deo inovacija iz kompanije Coca-Cola koje nas očekuju u predstojećem periodu. Dotad na našim terenima lopta za basket i dalje odjekuje. Čuje se zvuk cepanja mrežice. Klinac pogađa šut preko ruke za pobedu i kao Grant Hill naginje Sprite iz flašice, ukusniji nego ikad pre.