Legenda koja kruži već 30 godina je da je momak iz Zrenjanina sa 18 meseci umeo da kaže "Jugo Amerika" i "Coca-Cola".

"U restoranu na moru sam naručivao - "kafu za mamu, a za tatu i mene Coca-Colu", kroz smeh se priseća Miroslav Domjesko kako je počela ta ljubav.

Situaciju sa prvog letovanja prepričavaju roditelji i prijatelji, dok on dodaje da iz tog perioda datiraju i njegova sećanja na Coca-Cola reklame.

"Jedna od najdražih mi je ona kad Marsovci slete na zemlju, izađu iz svemirskog broda i počnu da skakuću jer je zemlja vruća... a onda se čuje šššššššš. Oni probaju Coca-Colu i svi su srećni i veseli”

Domjesko i danas uvek sa nestrpljenjem iščekuje novu Coca-Colinu reklamu pred novu godinu. Kaže da kada krene ta reklama, to za njega znači da počinju i praznici.

Vrlo bitan element svake Coca-Cola reklame je muzička tema koja ide uz nju, a Miroslavu je jedna od najdražih ona iz 2009. "Can't Help Falling in Love".

"Želim da iskomponujem pesmu koja će biti muzička podloga Coca-Cola reklame." (Miroslav Domjesko)

"Želja mi je da jednog dana iskomponujem pesmu koja će biti muzička podloga Coca-Cola reklame", priznao nam je 33-godišnji Zrenjaninac katalonskog porekla.

Osim limenke rashlađene na idealnu temperaturu od 16 stepeni pre serviranja, Miroslavu različite sitnice sa Coca-Cola znakom izmame osmeh svakog dana.

"Imam mnogo predmeta koji su na ovaj ili onaj način u vezi sa Coca-Colom: kutijice, privesci, šerpe, tanjiri... Čak mi je i toster sa znakom Coca-Cole! Međutim, ono što je meni najdraže su čaše. I to ne obične Coca-Coline čaše, kojih imam 42. Budući da sam fan velikih fudbalskih takmičenja, posebno me raduje činjenica što Coca-Cola u susret svakom evropskom i svetskom prvenstvu izađe sa specijalnim čašama za te događaje. Imam posebnu kolekciju Coca-Colinih čaša sa logoima fudbalskih prvenstava i sa nestrpljenjem očekujem najnoviju! Trenutno najdraže u kolekciji su mi one iz 2008, 2010. i 2012, kada su neki moji osvojili prvenstva Evrope i sveta. Malo mi je žao što nije bilo edicije Coca-Cola čaša kad su naši mladi momci osvojili prvenstvo sveta u fudbalu - pa da piše SERBIA - WORLD CHAMPION IN FOOTBALL... mada sad će jun."

Kako je nastao nadimak Coca-Cola guy

Miroslavu ni jutarnja kafa ne može da prođe bez Coca-Cole. Čak je zahvaljujući ovom osvežavajućem napitku stekao mnoga poznanstva. Ispričao nam je jednu od tih situacija.

"Bio sam na međunarodnom kampu u Austriji sa više od 5.000 ljudi iz celog sveta. Kamp je trajao oko 10 dana, a ja sam, naravski, non-stop imao flašicu Coca-Cole u rukama. Kako bi se podigla svest o ekologiji, svi učesnici kampa su zamoljeni da ne bacaju čepove, nego da ih predaju na jednom štandu. Budući da sam dnevno donosio po pet, šest Coca-Colinih čepova devojke koje su bile za štandom su me prozvale "Coca-Cola guy", a zahvaljujući društvenim mrežama i dan danas imam prijatelje širom sveta koji me zovu tako".

Nakon ove epizode sa kampom, Miroslavu je prešlo u naviku da čepove ne baca, nego da ih sakuplja. Tako je i nastala instalacija zahvaljujući kojoj smo ga mi upoznali - "Coca Cola Món" (Coca-Cola svet).

"Sećam se da je bila noć i da nisam mogao da spavam pa sam nekako iz znatiželje počeo da brojim čepove... Jedan po jedan i dođoh do nekih 450. Razmišljao sam šta bih mogao da uradim sa njima, a onda je na TV-u počela dobro poznata špica Dnevnika. Tad su se svi čepovi u mojoj glavi sklopili", nije skidao osmeh s lica dok nam je prepričavao ove dogodovštine.

Kaže, to je prva završena slika, a u procesu nastajanja je još jedna, međutim to će potrajati jer u izradi koristi specijalne čepove.

"Na primer: Katalonija, Francuska, Nemačka i Mađarska su označene čepovima koje sam doneo odatle, zemlje u kojima je, nažalost, zabranjena Coca-Cola označene su crnim čepovima, polovi su označeni belim... Brazil je označen čepovima na kojima su fudbalske lopte. Sećate se, bila je edicija takvih čepova prilikom svetskog prvenstva u fudbalu  2014? Vojvodina je, naravno, obeležena čepom na kom je srce. Pretpostavljam da će izrada ove instalacije malo potrajati, ali svakako će mi biti posebno draga."

Domjesko u planu ima još jedan "projekat" u vezi sa Coca-Colom.

"Video sam na internetu kako su ljudi od plastičnih flaša napravili splav. Budući da imam tu sreću da imam izlaz na reku... stvar je jasna. Nažalost, prošle godine sam to počeo da radim pred kraj leta, tako da je splav još uvek mali. Došlo nam lepo vreme, a mogu reći i da se radilo tokom zime."

Najlepši rođendanski poklon i uspomene s putovanja

Ako ste se pitali otkud Miroslavu toliko flašica i čepova iz čitavog sveta, to je zato što je často na putovanjima, a ima i pomoć prijatelja, koji znaju za njegovu strast da isprobava različite Coca-Cola ukuse - vanilu, višnju, Life...

Fotografije: privatna arhiva

"Iz Francuske sam hteo da donesem kući Coca-Cola Life, ali budući da sam kofer već predao, flašicu sam morao da spakujem u plastičnu kesicu i da je nosim u ručnom prtljagu. Kontrola na aerodromu nije htela da me pusti i zahtevali su da bacim flašicu na šta sam, blago iznerviran, istu otvorio i besno popio 0,7l Coca-Cole naiskap. Dečko koji je radio na kontroli se smejao i aplaudirao tome, iako meni i nije bilo baš po volji".

Osim što prijatelji često nađu način da mu "doture" Coca-Colu sa ukusom višnje, pre nekoliko godina su mu priredili i svojevrsno rođendansko iznenađenje.

"To je ni manje ni više nego koktel koji je u osnovi koca sa dodatkom jednog od mojih omiljenih alkoholnih pića i višnjama. Mislim da ne treba posebno da napominjem da je ukus uberkul."

Miroslavovi prijatelji su njegovo uživanje u Coca-Coli prihvatili takvo kakvo je, tako da fraze "ajmo na pivo" ili "ajmo na kafu" u njegovom slučaju najčešće zvuče "ajmo na kocu". I on se ne buni.

Povezana priča:

Znate li većeg fana Coca-Cole od Predraga?