Jedna od posledica konstantnog rasta čovečanstva i sve bržeg tehnološkog razvoja jeste i sve veća potrošnja vode ali i ugrožavanje vodnih resursa. Pitanje dostupnosti i kvaliteta vode postaje jedan od najvažnijih problema savremenog čoveka. Iako većina misli da je to nešto o čemu u Srbiji ne moramo da brinemo, jer smo okruženi brojnim rekama i jezerima, to je daleko od istine. Coca-Cola sistem je svestan toga i zato je jedna od osnova poslovanja kompanije održivi razvoj i zaštita životne sredine, pre svega očuvanje vode i upravljanje vodnim resursima.

U periodu između 2007. i 2015. godine, kompanija je smanjila upotrebu vode po litru proizvedenog pića za 50 odsto. Nastavljajući sa inovacijama, kao lider u oblasti održivosti, naša kompanija u Srbiji postavila je i u toj oblasti nove ciljeve: smanjenje potrošnje vode za 23 odsto do 2020. godine. Istovremeno, radimo na podsticanju javnosti da se što više uključi u inicijative za očuvanje prirodne sredine i da podignemo svest o značaju očuvanja voda. To je jedini način da zaštitimo i sebe i prirodu.

Posebno mesto u svim našim aktivnostima ima očuvanje Dunava, jedne od najvećih i najlepših reka u Evropi. Kruna dugogodišnje inicijative da se ova reka i njeno priobalje sačuvaju jeste otvaranje eko-parkova koje Coca-Cola poklanja svim građanima na korišćenje i uživanje. Posle Sombora, Obrenovca, Apatina i Novi Sad je dobio Dunavski eko-park. U parku sređenom po najvišim ekološkim standardima, a koji je smešten na Sunčevom keju, nalazi se prostor za odmor, za vežbanje, dečji plato sa klackalicama i ljuljaškama, klupa koja svojim oblikom simbolizuje tok Dunava kao i kutak za odlaganje otpada za reciklažu. Cilj je da se na jedan pozitivan način ljudi podstaknu da što više vremena provode u prirodu, ali da je istovremeno poštuju i čuvaju. Da uživaju u Dunavu, ali da ne uništavaju njegovu obalu i sve ono što ovu reku čini jedinstvenom.

Uz to, Coca-Cola sistem već više od jedne decenije u saradnji sa Ministarstvom poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede - Republičkom direkcijom za vode aktivno realizuje kampanju Dan Dunava. Kroz brojne zabavne aktivnosti edukujemo građane o zaštiti životne sredine, prirodi, retkim biljnim i životinjskim vrstama, a prvenstveno o reci Dunav u čijem slivu se nalazi čak 92 odsto teritorije naše zemlje.

Kampanju podržava više od 400 partnera, svake godine se organizuje oko 130 aktivnosti u 30 gradova širom zemlje, dok poruke o očuvanju i zaštiti Dunavskog sliva stižu do velikog broja ljudi.