Prva asocijacija kad na nečijem Facebook profilu pročitate "works at sam svoj gazda" jeste da je taj neko potpuno bez perspektive ili je u najboljem slučaju ironičan pa se smeje svojoj nezavidnoj poziciji. Da bi se razbila takva percepcija u mnogome zasnovana na predrasudama, u maju mesecu 2017. godine je u Kragujevcu baš pod tim nazivom održana prva radionica o preduzetništvu u sklopu "StartUp karavana #za5".

U okviru preduzetničkog karavana održano je sedam radionica u pet gradova  -  Beogradu, Kragujevcu, Novom Sadu, Subotici i Nišu. U Nišu su, na primer, zbog velikog broja zainteresovanih srednjoškolaca, održane dve radionice. Ova aktivnost realizovana je su saradnji sa Privrednom komorom Srbije koja je u svih pet gradova ustupila svoje prostorije da se organizuju radionice.

Cilj ovih radionica je bio da srednjoškolce kroz zabavan i interaktivan sadržaj pripreme za tržište rada koje ih čeka iza ćoška.

Kroz programe radionica polaznici, njih ukupno 712 iz 71 škole, su se upoznali sa osnovnim idejama preduzetništva: kako se osniva i vodi sopstveni biznis, koje su prednosti takvog načina poslovanja ali i koji ih sve potencijlani problemi čekaju na putu do bivanja uspešnim preduzetnikom. Drugim rečima, naučili su šta znači biti "sam svoj gazda" - u pravom, a ne Facebook smislu tih reči.

Drugi deo radionice je više bio usmeren na predstavljanje preduzetničkih ideja od strane mladih preduzetnika koji su već ostvarili uspehe.

"StartUp karavan #za5" je samo jedan deo velikog projekta "Budućnost #za5", pokrenutog od strane Centra E8 i Unije srednjoškolaca Srbije, a koji finansijski podržava kompanija Coca-Cola. Veoma bitan doprinos razvoju preduzetničke svesti kod mladih dali su i Privredna komora Srbije kao i Ministarstvo omladine i sporta.