Tokom godina, slogani korišćeni u Coca-Cola reklamama nisu odražavali samo brend, već su oslikavali vremena. Slogani su jednostavan i direktan način za komuniciranje poruka Coca-Cola brenda.

Slogan iz 1906. godine „Veliko nacionalno umereno piće“ svedoči o vremenu kada je društvo u Sjedinjenim Američkim Državama pokušavalo da se udalji od alkohola, a Coca-Cola je predstavljala dobru alternativu.

Ima i slogana koji su govorili o našim prodajnim rezultatima, poput „Tri miliona dnevno“ iz 1917. godine ili „Šest miliona dnevno“ iz 1925. Kada govorimo o dnevnoj prodaji, pomenute cifre se dosta razlikuju od onih koje je kompanija Coca-Cola premašila 1997. godine – milijardu prodatih napitaka dnevno!

Pojedini slogani upućuju na kvalitet Coca-Cola proizvoda - osvežavajući ukus ili čak njegovu ulogu u društvenom životu ljudi. Kao na primer, onaj iz 1948. godine – „Gde je Coca-Cola, tu je gostoprimstvo“.

Plasiranje novog Coca-Cola ukusa 1985. godine i vraćanje klasičnog Coca-Cola napitka sa originalnom formulom na tržište dovelo je do višestrukih slogana. Te godine slogan je glasio „Pravi izbor Amerike“, a naredne su korišćena dva slogana, kako bi se brendovi razlikovali - „Crvena, bela i vi“ za napitak Coca-Cola Classic i „Uhvati talas“ za napitak Coca-Cola®.

Pojedine reklame takođe dosežu nivo nezaboravnih slogana. „Hilltop“ reklama je 1971. godine sadržala pesmu sa rečima „Voleo bih da kupim svetu Coca-Cola napitak“. Iako to zapravo nije bio slogan (reklama je bila deo kampanje „It’s the Real Thing“), reklama i pesma su toliko poznati da i dan danas mnogi ove stihove smatraju sloganom.

U januaru 2003. godine predstavljen je poslednji Coca-Cola slogan – „Coca-Cola… Prava.“ Kampanja (a time i slogan) prikazuje prave, autentične životne trenutke i prirodnu ulogu koju Coca-Cola igra u njima.

Slogani od 1886. godine do 2006. godine.

1886. „Pijte Coca-Colu“

1904. „Ukusno i osvežavajuće“

1905. „Coca-Cola oživljava i podržava“

1906. „Veliko nacionalno umereno piće“

1917. „Tri miliona dnevno“

1922. „Žeđ ne poznaje godišnja doba“

1923. „Uživaj u žeđi“

1924. „Osveži se“

1925. „Šest miliona dnevno“

1926. „Morala je da bude dobra da bi stigla gde je sad“

1927. „Čista kao sunčev zrak“

1927. „Iza svakog ugla“

1929. „Pauza koja osvežava“

1932. „Ledeno hladno sunce“

1938. „Najbolji prijatelj koga je žeđ ikada imala“

1939. „Žeđ ne traži ništa više“

1939. „Ko god da ste, šta god da radite, gde god da ste, kada pomislite na osveženje, pomislite na ledeno hladnu Coca-Colu“

1942. „Jedino što je kao Coca-Cola je sama Coca-Cola

1948. „Gde je Coca-Cola, tu je gostoprimstvo“

1949. „Coca-Cola duž svakog autoputa“

1952. „Ono što želiš je Coca-Cola

1956. „Coca-Cola… čini da stvari imaju bolji ukus“

1957. „Znak dobrog ukusa“

1958. „Hladan, svež ukus Coca-Cole“

1959. „Budi stvarno osvežen“

1963. „Stvari su bolje uz Coca-Colu“

1969. „To je prava stvar“

1971. „Voleo bih da kupim svetu Coca-Cola napitak“ (deo „To je prava stvar“ kampanje)

1975. „Digni pogled, Ameriko“

1976. „Coca-Cola dodaje život“

1979. „Popij Coca-Colu i nasmeši se“

1982. „Coca-Cola je to!“

1985. „Imamo ukus za vas“ (Coca-Cola i Coca-Cola classic)

1985. „Pravi izbor Amerike“ (Coca-Cola i Coca-Cola classic)

1986. „Crvena, bela i vi“ (Coca-Cola classic)

1986. „Uhvati talas“ (Coca-Cola)

1987. „Kada je Coca-Cola deo tvog života, ne možeš pobediti osećaj“

1988. „Ne možeš pobediti osećaj“

1989. „Zvanično piće leta“

1990. „Ne možeš pobediti pravu stvar“

1993. „Uvek Coca-Cola

2000. „Coca-Cola. Uživaj“

2001. „Život ima dobar ukus“

2003. „Coca-Cola… Prava“

2005. „Napravi je stvarnom“

2006. „Coca-Cola strana života“

2009. „Otvori radost“