Ljubitelji Coca-Cole u Japanu ovog leta imaće novo osveženje. I to kakvo!

Trenutak za istoriju je ove nedelje u Japanu, gde je premijeru imao prvi ikada spreman-za-piće zamrznuti napitak glatke - Coca-Cola Frozen Lemon. Ova kombinacija šerbetaste teksture i ukusne Coca-Cole sa primesama limuna rezultat je višegodišnjih istraživanja i težnje za inovacijama.

Japan, gde svake godine tržištu bude plasirano 1.000 novih napitaka, i dalje predstavlja svojevrsni Coca-Colin centar za inovacije. Primera radi, pre lansiranja Coca-Cola Frozen Lemon predstavljeni su Coca-Cola Peach i Coca-Cola Plus, pića sa specifičnim korišćenjem hrane (FOSHU) sa dijetetskim vlaknima.

Coca-Cola Japan je provela više od osam godina istraživanja, razvoja i testiranja sastojaka kako bi usavršila recept i hlađenje tehnologije za Coca-Cola Frozen Lemon. Kesa će omogućiti japanskim potrošačima, koji imaju afinitet za inovacije, da uživaju u novom osvežavajućem piću tokom vrelih letnjih dana, a da im pritom ruke ne budu vlažne ili lepljive. Potrošači mogu da postignu željenu hrapavost stiskanjem paketa koji ima čep za višekratno zatvaranje.

Lansiranje Coca-Cola Frozen Lemon podržava viziju izvršnog direktora Coca-Cole Džejmsa Kvinsija da budemo kompanija koja podstiče kulturu preduzetništva i inovacija, koja u načelu ima stalno testiranje i učenje kroz istraživanje i razvoj, kao i skaliranje uspešnih brendova i ideja širom sveta.