Coca-Cola se trudi da osigura da su njena pića uvek na dohvat ruke, čak I u galaksiji daleko, daleko.

Kada bude otvoren Star Wars: Galaxy's Edge 31. maja u Diznilendu u Anahajmu, Kaliforniji i 29. avgusta u Volt Dizni svetu u Orlandu, gosti parka mogu da se osveže - i urone u priču o Ratovima zvezda - uz prilagođene boce Coca-Cola, Diet Coke, Sprite i DASANI.

Kompanija Coca-Cola svake godine uvodi na stotine novih proizvoda kako bi ljudima ponudili više napitaka koje žele u nizu inovativnih pakovanja - ali ništa slično ovome. Sferične “orb” boce - koje će biti ekskluzivne za Ratove zvezda: Na ivici galaksije - ostaju verne estetici Ratova zvezda sa zaobljenim izgledom, zapečaćenim čepovima i imenom brenda ispisanom na hrapavim etiketama u Aurebesh-u, fontu koji je karakterističan za ovu filmsku franšizu.

„Kada smo se prvi put obratili Coca-Coli i podelili ideju da svoje proizvode unesemo u galaksiju Ratovi zvezda na nov i jedinstven način, odmah su videli priliku da našim gostima pruže osvežavajuća pića koja vole na način koji je zadržao autentičnost priča - koja nam je veoma važna - a to je, iskreno rečeno, bilo jednostavno cool ”, rekao je Skot Trubridž, kreativni izvršni direktor i rukovodilac studija, Volt Dizni imaginarijum.

Ratovi izveda: Na ivici galaksije poziva ljubitelje u Star Wars svemir putem impresivnih, multi-senzornih iskustava - od letenja Millennium Falcon, preko izgradnje svetlosnog mača, do klopanja u Oginoj kantini. Prvi put, fanovi će moći da žive svoje avanture iz Ratova zvezda usred geoloških formacija na planeti Batuu, u najudaljenijem uglu galaksije. Svaki detalj u Diznijevoj najvećoj ikad napravljenoj ekspanziji zemljišta dizajniran je sa autentičnim Ratovi zvezda osećajem koji nikada ne prekida karakter ili lutanje iz mitologije.

„Više od 40 godina ljudi sanjaju o tome da uđu u svet Ratova zvezda“, kaže Trubridž.

“Sa Ratovi zvezda: Na ivici galaksije želimo da našim gostima pružimo priliku da konačno ostvare te snove. Trudili smo se da svaki detalj bude autentičan i dosledan onome što bi pružila "prava" lokacija Ratova zvezda."

To uključuje hranu i pića koja su u ponudi na više od 14 jutara zemlje. Kao Diznijev najdugovječniji korporativni partner, Coca-Cola je bila tamo na dan otvaranja Diznilenda 1955. godine i Volt Dizni sveta 1971. godine i od tada je glavni deo iskustva u Dizni parkovima. I dok je kompanija pronašla kreativne načine za oživljavanje svojih brendova kroz doživljaje gosta kao što su Coca-Cola kutak za osveženje na glavnoj ulici, SAD u Diznilend parku, kreiranje prilagođene boce za okruženje poput Ratova zvezda: Na ivici galaksije predstavlja jedinstven izazov.

"Da citiram Volta Diznija," Vrlo je zabavno raditi nemoguće", rekla je Susan Prop, potpredsednica za marketing strateških partnerstava, Coca-Cola. "Ovo je bio projekat strasti koji nam je pružio neverovatnu priliku da se povežemo sa našim potrošačima na galaktički – kako samo Coca-Cola može da priredi – način."

Kreativni proces započeo je pre više od tri godine. Coca-Cola dizajn je stvorio desetine prototipova svih oblika i veličina, sarađujući sa Volt Dizni imaginarijumom i Lukas filmom pre nego što konačno sleti na dizajne koji će debitovati u filmu Ratovi zvezda: Na ivici galaksije.


 

Met Kuper, saradnik industrijskog dizajnera u Coca-Coli, izjavio je da je projekt izazvao njegov tim da "zauzme mesta koja smo ranije koristili za naše brendove". Naime, Batuu.

"Hteli smo da napravimo paket koji će izgledati kao da je skinut sa broda ili ostavljen i premešten kao bočica omiljenog napitka Coca-Cole - sve sa vizuelnim znakovima koji vas drže u priči o Ratovima zvezda", objasnio je Kuper.

Ideja o upotrebi Aurebesh teksta na etiketama došla je tokom obilaska Arhiva Coca-Cole u ​​Atlanti, gde je Coca-Cola signalizacija sa ikonom Spencerian logotipa brenda na raznim jezicima privukla pažnju nekoliko zaposlenih u Volt Dizni imaginarijumu.

"Počeli smo sa praznim papirom i zamišljali i ponavljali sa zaposlenima u Volt Dizni imaginarijumu o tome kako će izgledati Coca-Cola proizvodi i ambalaža u Ratovi zvezda: Na ivici galaksije ", kaže Elen Gutierez, direktor strateških partnerstava i brend marketinga, Coca- Cola.

"Mislimo da će obožavatelji Ratova zvezda i Coca-Cole voleti ono što smo zajedno smislili."