Ex yu blogerska revolucija
Ukoliko ste stanovnik ovih prostora i želite da pristojno živite od blogovanja o, recimo, pecanju, nalazite se u veoma teškoj situaciji. Prihodi od reklama su u najboljem slučaju nedovoljni - a najčešće nepostojeći - i to je generalno gledano najveći razlog zašto blogosfera kod nas nije preterano razvijena. Kompanija Coca-Cola prati razvoj ovog globalno rastućeg vida malog biznisa i podstiče lokalne blogere da od svog pisanja na internetu naprave isplativ posao. Prva akcija podsticanja finansiranja blogera u regionu je održana još tokom 2011. u saradnji sa Link grupom, a poslednje tri godine traje velika akcija „Coca-Cola Blogers Network Adria“.

Cela akcija se zasnivala na ciljevima da se poveća broj blogova u regionu koji mogu „sami sebe da izdržavaju“ ali istovremeno i da se povećaju kapaciteti oglašavanja na blogovima što bi privuklo još više ljudi ovom vidu posla. Svake godine biran je određen broj blogera iz svih zemalja bivše Jugoslavije (izuzev Slovenije) i oni su u periodu od godinu dana bili sponzorisani od strane kompanije Coca-Cola i partnerskih sponzora. Zauzvrat, sponzori su dobijali priliku da na blogovima postave banere i da biraju teme adekvatne samoj prirodi bloga o kojima bi blogeri pisali jednom mesečno po principu native advertisinga. 

Tematike blogova su bile raznolike i svaka sezona projekta imala je neka svoja obeležja koja su bila fokus. Što se samog odabira blogova tiče, pored kvaliteta bloga kao osnovnog parametra, kompanija Coca-Cola je obratila pažnju i na osobine koje želi da vidi kod blogera i njihovih blogova, kao što su strast prema pisanju, integritet u odabiru tema i njihovoj obradu, spremnost na saradnju i raznolikost interesovanja. 

Projekat je sasvim sigurno unapredio blogosferu, a neki od blogova koji su bili izabrani su danas izuzetno popularni kao što su www.vitkigurman.com, www.mahlat.rs, ili www.digitalizuj.me - i sada zaista predstavljaju prave male firme.