Inspirisani temperamentom ljudi istočne Srbije, pričama o tradiciji malinara zapadne Srbije i nepreglednim vojvođanskim ravnicama 2017. godine tržištu smo predstavili nove neXt ukuse: crveno grožđe, malina i kruška. Kampanja koja je pratila lansiranje bila je dostojna srpskog nasleđa, što su potrošači i stručna javnost itekako primetili i pohvalili.

Potvrda koliko dobro se poznajemo i razumemo naši potrošači i mi stigla je i u vidu eminentne strukovne nagrade. Kompanija Coca-Cola Srbija dobitnik je ovogodišnjeg bronzanog Effie priznanja za kampanju „Srbija neXt inspiracija“ u kategoriji Bezalkoholna pića i napici.

Podsetite se kako su neXt ukusi inspirisani Srbijom i i zašto je naš TV spot oduševio publiku.

„Efektivnost u marketingu, a naročito u Coca-Coli je spoj nauke i umetnosti, što znači da svaka kampanja ili marketinški program treba da bude zasnovan na strategiji brenda, poziciji brenda, a s druge strane na izuzetno kreativnoj marketinškoj kampanji. Da bi sve to zajedno došlo do izražaja bitno je da je kampanja kreirana na osnovu najdubljih saznanja o samom potrošaču i o tržišnim prilikama, da zadovolji na kraju dana poslovne ciljeve. Naravno, neophodna je optimalna medijska strategija kako bismo došli do našeg krajnjeg potrošača“, rekla je Julija Žigić, senior brend menadžerka u kompaniji Coca-Cola.


Effie Awards je drugi put organizovan u našoj zemlji, a Srbija je jedna od 45 zemalja u kojima se održava ovo prestižno međunarodno takmičenje. Od 49 pristiglih prijava za Effie takmičenje pregledalo je ukupno 46 članova Žirija u dva kruga. U finale je ušlo 18 radova u osam kategorija, a nagrađeno je njih 10. Naše prošlogodišnje kampanje koje su finalisti su još: Nezaboravni ukusi Srbije, Voće, voće i samo voće i Baci oko na višnju.

„Ove godine sa neXt brendom ušli smo sa tri kampanje u finale. Imali smo izuzetne poslovne rezultate u sve tri kampanje, ali ono što je još bitnije: kreativni doživljaj i umetnička vrednost tih kampanja je bila na izuzetnom nivou. Posebno to važi za kampanju neXt inspirisan Srbijom, za koju smo i dobili nagradu“, dodala je Julija.

Šta predstavljaju Effie nagrade

Effie nagrade su globalno poznate među oglašivačima i agencijama kao nagrade koje ističu efektivnost komunikacija, odnosno one koje prepoznaju sve oblike komuniciranja koji doprinose uspehu brendova. Svi Effie finalisti i pobednici su uključeni u godišnju listu Effie Indeksa efikasnosti.

Effie odaje priznanje najznačajnijem dostignuću iz oblasti marketinga i komunikacija – idejama koje su uspešno obavile svoj zadatak, i uzima u obzir svaki oblik tržišnih komunikacija koji je doprineo uspehu nekog brenda. Svaka ideja realizovana kroz jedan ili kombinaciju različitih medija ima pravo da konkuriše za Effie, ukoliko iza nje stoje merljivi rezultati koji pokazuju da su marketinški ciljevi ostvareni ili premašeni.