Coca-Cola se vratila na vrh Effie rang liste najefektivnijih brendova! Nakon godinu dana na drugoj poziciji pretekla je svog glavnog konkurenta.

Rang Effie indeksa 2019 je sastavljen na osnovu kumulativnih rezultata od 46 nacionalnih, regionalnih i multinacionalnih Effie Awards takmičenja u 2018. Žiriji eksperata iz industrije razmatrali su i ocenjivali studije slučaja na osnovu načina na koji su kreativne ideje rešavale izazove i ciljeve - i, konačno , davale rezultate.

Kompanija Coca-Cola Srbija dobila je nacionalno bronzano Effie priznanja za kampanju „Srbija neXt inspiracija“ u kategoriji Bezalkoholna pića i napici.

Za razliku od nagrade kao što je Kanski lav, koja prepoznaje oglašavanje isključivo na osnovu kreativnosti, Effies nagrađuje kampanje koje pokreću ključne metrike kao što su namera kupovine i prodaja.

„Effies nagrađuje oglašavanje koje efektivno zauzima svetove poslovanja i kreativnosti, i koje povezuje ono što je relevantno za potrošača sa onim što je jedinstveno I relevantno za brend“, rekao je Rodolfo Ečeveria, vicepredsednik Global Creative kompanije Coca-Cola. "U Coca-Coli, mi težimo kreativnim kampanjama koje balansiraju umetnost i nauku - i na kraju gradimo naše brendove i poslovanje."

Coca-Cola, koja je od 2011. godine na vrhu godišnjeg Effie indeksa, ponovo je zauzela prvo mesto zahvaljujući snazi više od 60 pobedničkih kampanja iz celog sveta. Kompanija Coca-Cola takođe je zauzela treće mesto na Effie indeksu najefikasnijih marketinških kompanija.