neXt  je već godinama jedan od omiljenih domaćih brendova. Kao dokaz možemo da vam priložimo silne slave, proslave i rođendane, kako "odrasle" tako i dečije.

Zato, kada neXt slavi svoj rođendan, to onda mora da bude nešto posebno, a kada je taj rođendan jubilaran, za to mora da čuje cela Srbija! Cela 2016. godina protekla u obeležavanju 20. rođendana neXta, koje se proteglo i kroz  prostor  i kroz  vreme.

Pre  svega,  poznate face domaćeg internet neba su bili jedan  od stubova  promocije. Na društvenim mrežama  su  uz  hashtag #vocepokrece pričali  priče  o tome kako oni doživljavaju energiju voća, koje je esencija svakog neXt soka.

Veoma zabavan deo kampanje  je  bio i kviz  na  radiju  Play, čija je tematika bila voće i razne  interesantne činjenice o njemu, pa su tako slušaoci naučili da jabuke plutaju u vodi, jagode pripadaju porodici ruža, a čak 85 odsto proizvedenih narandži u svetu završi u voćnim sokovima.

Dve decenije uživanja u Next sokovima

Značajan deo neXt promocije se ticao i brige o životnoj sredini, što je jedan od aspekata na koji je kompanija Coca-Cola najponosnija. Kao posebno zanimljiva izdvojila se izložba mode "Zakopčaj me selotejpom" održana u beogradskom  Delta  cityju. Ovaj događaj je  privukao pažnju i medija i brojnih posetilaca, a najinteresantniji je bio zbog činjenice da su dizajneri svoje modne kreacije pravili od recikliranog materijala. Tako je jedna svečana balska haljina dizajnera Igora Todorovića nastala ni manje ni više nego od ambalaže neXt sokova.

Deo kampanje koji se odnosio na zaštitu životne sredine je ostvaren i u saradnji sa veb portalom "Mogu ja to sama" i  modnim  blogerkama  koje su na  zanimljiv način spojile  reciklažu ambalaže, odevnih predmeta i obuće.

Jubilarna godina bila je aktivna i u pogledu proširenja neXt porodice, pa  se  potrošačima tako predstavio neXt  pulpy. Novi član sadrži komadiće voća i voli da bude promućkan jer tad pojačava svoj ukus do maksimuma, a dolazi u varijantama: narandža, crveni grejp i breskva.

Kao  kruna  na  celu  rođendansku priču, neXt  je  postao  šampion Srbije u  kategoriji Bezalkoholni napici u tradicionalnoj godišnjoj akciji "Moj izbor". Nagrada je samim tim vrednija jer je došla od  strane onih koji su  svakom brendu najbitniji, a to su naravno potrošači.