neXt je već godinama jedan od omiljenih domaćih brendova. Kao dokaz možemo da vam priložimo silne slave, proslave i rođendane, kako "odrasle" tako i dečije.
Zato, kada neXt slavi svoj rođendan, to onda mora da bude nešto posebno, a kada je taj rođendan jubilaran, za to mora da čuje cela Srbija! Cela 2016. godina protekla u obeležavanju 20. rođendana neXta, koje se proteglo i kroz prostor i kroz vreme.
Veoma zabavan deo kampanje je bio i kviz na radiju Play, čija je tematika bila voće i razne interesantne činjenice o njemu, pa su tako slušaoci naučili da jabuke plutaju u vodi, jagode pripadaju porodici ruža, a čak 85 odsto proizvedenih narandži u svetu završi u voćnim sokovima.
Deo kampanje koji se odnosio na zaštitu životne sredine je ostvaren i u saradnji sa veb portalom "Mogu ja to sama" i modnim blogerkama koje su na zanimljiv način spojile reciklažu ambalaže, odevnih predmeta i obuće.
Jubilarna godina bila je aktivna i u pogledu proširenja neXt porodice, pa se potrošačima tako predstavio neXt pulpy. Novi član sadrži komadiće voća i voli da bude promućkan jer tad pojačava svoj ukus do maksimuma, a dolazi u varijantama: narandža, crveni grejp i breskva.
Kao kruna na celu rođendansku priču, neXt je postao šampion Srbije u kategoriji Bezalkoholni napici u tradicionalnoj godišnjoj akciji "Moj izbor". Nagrada je samim tim vrednija jer je došla od strane onih koji su svakom brendu najbitniji, a to su naravno potrošači.
društvene mreže