Coca-Cola x DIESEL

DIESEL i Coca-Cola udružili su snage kako bi stvorili (Re) kolekciju, predivno izrađenu i oštru kolekciju esencijalnih komada odeće delimično napravljenu od recikliranih materijala, dostupnu putem interneta.

Asortiman koji se ove jeseni nalazi u buticima napravljen je od materijala poput recikliranog PET-a iz plastičnih boca i recikliranog pamuka kako bi se stvorila nova, moderna interpretacija estetske casual odeće DIESEL-a kombinovana sa Coca-Cola ikoničnošću. Cilj saradnje je da se podigne svest o vrednosti recikliranja sa svim komadima napravljenim od recikliranih PET vlakana.

Da bi savesni kupci i trendseteri širom sveta pokazali vrednost recikliranja, DIESEL x Coca-Cola: (Re) kolekcija je dostupna isključivo na internetu, počev od 27. septembra skeniranjem bilo kog logotipa za recikliranje širom sveta, dajući pristup skrivenom mestu na DIESEL.com radi kupovine kolekcije.

Saradnja će se razviti širom sveta, uz globalni prvi izlog kolekcije (Re) u renomiranoj robnoj kući Galerija Lafaet u Parizu. Premijerno ova kolekcija je predstavljena na Pariskoj nedelji mode, uz jedinstvenu poruku o recikliranju.

Kolekcija (Re) obuhvata 12 komada za prelaznu sezonu. Heroji komadi uključuju uniseks teksas jaknu od radne odeće sa crvenim detaljima prošivanenim, ukrašen ikoničnim Coca-Cola logotipom, koji se može upareti sa pantalonama od denima ili ženskim šortsem.

Crna trenerka nudi suženu siluetu, koja sadrži razigrane akcente kontrastne Coca-Cola crvene boje, kao i detalje koji od sportskog čine luksuzni komad. Kolekcija sadrži komade vrhunskih DIESEL x Coca-Cola spojeva, uključujući dukseve sa kapuljačom, dukseve i majice koje su dostupne u različitim bojama, uključujući crnu, plavu, sivu melanžu i belu...

Kolekcija sadrži i muške kupaće gaće u klasičnoj crnoj boji s pojasom na zapetljavanje i ženski kupaći kostim u crno-belim opcijama, na kojima se nalazi logotip DIESEL x Coca-Cola.

Michelle Moorehead, potpredsednica globalnog licenciranja i maloprodaje kompanije Coca-Cola, objasnila je: „Uzbuđeni smo što smo sarađivali sa kompanijom DIESEL na ovoj kolekciji. Kolekcija (Re) generiše svest o važnosti recikliranja na vrlo pristupačan način pokazujući prelepe mode komade načinjene od recikliranih materijala. To je takođe kolekcija koja slavi individualnost. “

Kolekcija objedinjuje Coca-Colu i DIESEL-ov DNK da bi se stvorilo nešto posebno. Coca-Cola, poznata po slavljenju zajedništva i inkluzivnosti, i DIESEL, poznat po tome što izaziva svoju publiku ironijom, smelošću i sposobnošću da izazove konformizam. Oba brenda su sarađivala na proslavi dva jedinstvena identiteta i svojih ikoničnih proizvoda.

Renzo Rosso, osnivač DIESEL-a, rekao je: „Kao vodeći pionir u proizvodnji odeće od teksasa, DIESEL je oduvek bio poznat u industriji kao inovator. Kolekcija (Re) je saradnja dve autentične i ikonične marke koje su obe posvećene odgovornijem poslovanju. Inspirisani našom vizijom budućnosti, sarađujemo sa Coca-Colom kako bismo istražili nove metode stvaranja tkanina, istovremeno izazivajući sebe da ugradimo reciklirane materijale u naše kolekcije. "