Kompanija Coca-Cola je na putu da postane kompanija sa upotpunjenom ponudom napitaka, a to uključuje usaglašenost sa preporukom Svetske zdravstvene organizacije (SZO) prema kojoj dodati šećeri treba da se ograniče na 10 procenata dnevnog unosa kalorija. A kako kaže predsednik i generalni direktor Džejms Kvinsi, kompanija prepoznaje priliku za "eksponencijalni" rast u okviru ovih preporuka.

"Kako bismo nastavili održiv, profitabilan rast svojih brendova, moramo da podstaknemo potrošače i omogućimo im da kontrolišu konzumiranje dodatog šećera. Imamo vrlo čvrstu nameru ne samo da proširimo svoj asortiman, već i da ga oblikujemo na vrlo konkretan način", rekao je Kvinsi.

Kompanija smanjuje količinu šećera u svojim gaziranim bezalkoholnim napicima unošenjem izmena u recepte za postojeće napitke, istovremeno zadržavajući ukus koji potrošači vole, kao i plasiranjem Coca-Cola Zero Sugar i drugih brendova sa niskim sadržajem šećera/bez šećera širom sveta. Među glavnim prioritetima su i veća dostupnost manjih pakovanja kao što su mini konzerve i ulaganje u zamene za šećer.

"Gazirani napici su još uvek jako popularni među ljudima i ova kategorija je još uvek na uzlaznoj putanji u pogledu prihoda. Međutim, jasno nam je da je potrebno da uvedemo promene kako bismo pomogli ljudima da umereno konzumiraju dodati šećer", apostrofirao je Džejms Kvinsi.

U 2016, kompanija Coca-Cola je smanjila šećer u više od 200 napitaka na globalnom nivou. Ove godine kompanija će smanjiti količinu šećera u više od 500 svojih napitaka širom sveta – što će povećati trenutni broj od više od 1.100 napitaka sa niskim sadržajem šećera i bez šećera.

Manja pakovanja Coca-Cola napitka i drugih gaziranih brendova – koji pomažu potrošačima da kontrolišu unos dodatog šećera – sada se prodaju u 140 zemalja širom sveta. Mini konzerve i druga manja pakovanja čine 15 odsto transakcija sa gaziranim napicima kompanije u Severnoj Americi.

"Ukusi i želje se menjaju, a i mi se menjamo. Kako bismo mogli da nastavimo da rastemo na odgovoran način, pažljivo slušamo potrošače i radimo na tome da osiguramo da su oni u fokusu našeg poslovanja. Bez obzira na okolnosti, potpuno smo rešeni da potrošačima pomognemo da bolje kontrolišu količinu šećera koju unose konzumiranjem naših napitaka bez odustajanja od sjajnih ukusa koje znaju i vole.

Kompanija takođe povećava vidljivost napitaka sa niskim sadržajem šećera i bez šećera i nastavlja da svoju praksu jasnih i lako uočljivih informacija o nutritivnim vrednostima na ambalaži koje kupcima olakšavaju donošenje potkrepljenih odluka.

No, kompanija Coca-Cola ulaže napore koji prevazilaze gaziranu kategoriju. Kompanija nastavlja da širi asortiman i drugim napicima kao što su organski čaj, kokosova voda, gotova kafa, sokovi i pročišćena voda – za veći broj ljudi i na više lokacija.

Danas u svetu prosečna osoba svakodnevno konzumira osam napitaka od 250 ml, a Coca-Cola je trenutno samo mali deo toga na globalnom nivou.

"S punim pravom možemo da težimo – sa jedinstvenim asortimanom – ne samo tome da zadovoljimo, animiramo i obezbedimo odličan ukus za celodnevno konzumiranje napitaka, već́ i da to činimo u okviru zdrave i uravnotežene ishrane", naglasio je Džejms Kvinsi.

"Ovakav pravac je nešto što ova kompanija može da dosegne u velikim razmerama."