Početkom poslednje četvrtine 20. veka, duboka emotivna veza između Coca-Cola brenda i njegovih potrošača postala je još moćnija i globalnija. Mladi ljudi iz celog sveta sastali su se 1971. godine, na vrhu jednog brda u Italiji i otpevali pesmu I’d Like to Buy the World a Coke, što je predstavljalo protivtežu turbulentnim vremenima. Ovo je ujedno bio pogled u budućnost kompanije: rastuće globalno prisustvo i veća povezanost sa najvoljenijim zaštitnim znakom na svetu.

Moć i prestiž Coca-Cola brenda pokazan je 1988. godine, kada su tri nezavisne globalne ankete koje je sprovela kompanija Lendor & Associates potvrdile da je Coca-Cola najpoznatiji i najobožavaniji zaštitni znak planete.

Možda malo ličniju procenu potrošača i njihove lojalnosti Coca-Cola brend dobio je 1985. godine. Kompanija je zapanjila američku javnost najavivši novi Coca-Cola ukus, što je bila prva promena tajnog Coca-Cola recepta stvorenog 1886. godine. Iako je novi ukus nesumnjivo pobedio u testiranjima ukusa, sva ispitivanja i istraživanja zajedno nisu mogla da se mere sa emocionalnom vezom koju su Amerikanci imali prema originalnoj formuli. Originalni ukus postao je više od samo bezalkoholnog napitka, a duboka osećanja, sećanja i lojalnost potrošača su oživeli. Kompanija je poslušala svoje potrošače i ubrzo vratila originalni recept na tržište pod imenom Coca-Cola Classic ®.

Globalna strategija kompanije tokom osamdesetih godina prošlog veka nastavila je da potrošačima na svim kontinentima pruža osvežavajuće proizvode za svaku priliku i stil života. Kompanija je obeležila istoriju bezalkoholnih napitaka plasiranjem Diet Coke® napitka, prvog proširenja zaštitnog znaka Coca-Cola i Coke, koji je postao najpopularniji novi bezalkoholni napitak od originalnog Coca-Cola recepta. U roku od dve godine Diet Coke je postao najpopularniji niskokalorijski napitak u svetu.

Reklamiranje tokom sedamdesetih i osamdesetih godina prošlog veka nastavilo je put dugoročne tradicije predstavljanja Coca-Cola napitka kao jednog od jednostavnih životnih zadovoljstava, prepoznatljivo i prihvaćeno svuda. Godine 1976, pokrenuta je kampanja Coke Adds Life. Ova kampanja postavila je temelj za onu iz 1979. godine – Have a Coke and Smile – koja je osvojila srca reklamom u kojoj se pojavio „Zlobni“ Džo Grin, član američkog fudbalskog tima Pittsburgh Steelers.

Početkom 1982. godine tema „Coke is It!“ plasirana je širom sveta kao odraz povratka pozitivnog duha osamdesetih i potvrda liderskog duha Coca-Cola brenda. Can’t Beat the Feeling je privela osamdesete kraju, a Can’t Beat the Real Thing obeležila je početak devedesetih. Inovativna Always Coca-Cola kampanja prvi put se pojavila 1993. godine, posle čega su usledile kampanje Coca-Cola… Real 2003. godine i The Coke Side of Life 2006. godine.

Od sitnih prvih koraka 

Kompanija Coca-Cola počela sa gradnjom globalne mreže dvadesetih godina prošlog veka. Danas Coca-Cola sistem posluje u više od 200 zemalja i proizvodi skoro 450 brendova, uspešno primenjujući jednostavnu formulu na globalnom nivou: pružiti trenutak osveženja za vrlo malo novca – milijardu puta dnevno.

Kompanija Coca-Cola i njena mreža punionica čine najsofisticiraniji i najrasprostranjeniji sistem proizvodnje i distribucije na svetu. Ovaj sistem je iznad svega posvećen ljudima koji dugo i vredno rade na prodaji brendova Coca-Cola, Diet Coke, Sprite, Fanta i drugih proizvoda kompanije.

Od Bostona do Pekinga, od Montreala do Moskve, Coca-Cola pruža zadovoljstvo žednim potrošačima svuda na zemaljskoj kugli, više nego bilo koji drugi proizvod u slobodnoj prodaji. Već 125 godina Coca-Cola kreira posebne trenutke zadovoljstva za stotine miliona ljudi svakog dana.

Istorija Coca-Cola brenda je priča o posebnim trenucima. Trenucima koji su počeli sa dr Pembertonom u Atlanti i do sada su pomnoženi milijardama puta širom sveta. Trenucima koji su postali bliski i univerzalni zahvaljujući jedinstvenim reklamama g. Kandlera i viziji g. Vudrafa u kojima je Coca-Cola napitak „nadohvat želje“. Trenucima koji danas čine Coca-Cola napitak najprisutnijim proizvodom širom sveta. Dan za danom, Coca-Cola jača svoju poziciju svetskog bezalkoholnog napitka. Dan za danom, ljudi doživljavaju ukusne, osvežavajuće trenutke koje samo Coca-Cola može da im donese. Kroz promene tokom više od jednog veka, Coca-Cola ostaje vanvremenski simbol kvalitetnog osveženja.