Ako želite da budete najbolji, onda od najboljih učite kako to da postanete.

Zbog toga smo se odlučili da 5 tajni uspeha saznamo od Dragane Koruge-Ristić, direktorke sektora za ljudske resurse u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija koja je nakon istraživanja Infostud-a, još jednom proglašena za najpoželjnijeg poslodavca u zemlji.

Poslujemo u Srbiji već pola veka i zapošljavamo više od 1.000 ambicioznih ljudi, koji rade u skladu sa najvišim poslovnim standardima i razmenjuju svoje zananje i iskustvo sa još 27 zemalja u okviru Coca-Cola HBC grupe.

Kompanija ulaže velike napore da privuče najbolje stručnjake, a posebno je posvećena stvaranju inspirativnog i motivišućeg radnog okruženja, prilika za rast i razvoj kao i adekvatnog programa beneficija za svoje zaposlene. To je transparentno prikazano kroz sve aktivnosti ove kompanije koje su usmerene na zajednicu u kojoj posluje, a ove karakteristike prepoznaju i mladi koji su kompaniju Coca-Cola HBC Srbija ponovo stavili kao prvu na listi željenih poslodavaca.

Ako pratite ove savete, budite sigurni da je uspeh zagarantovan!

1. Svako novo znanje je nova prilika – konstantno se usavršavajte

Koliko znate toliko i vredite, a odlična stvar je što ste vi ti koji tu vrednost možete uvećati ili ne. Naša realnost je brza i promenljiva i veliki je izazov ići u korak sa njom, zbog čega je krucijalno važno da se konstantno usavršavate.

Savremena tehnologija, seminari, vebinari i bogata literatura koja nam je svima dostupna su stvari od kojih treba početi. Naravno, ako nešto ne znate, uvek pitajte one koji možda to znaju i ne zanemarujte ni jedan savet, već iz svakog izvucite maksimum za sebe.

Mi se u kompaniji vodimo time da ćemo svi zajedno biti mnogo jači i uspešniji ukoliko ulažemo u razvoj svakog zaposlenog pojedinačno.

2. Vaš tim je vaša snaga – budite timski igrač

Bez timskog rada u velikim kompanijama nema ni uspeha. U dinamičnim industrijama kao što je naša, jedan čovek ne može znati niti umeti sve i uvek su mu za dobar rezultat potrebne kolege. Komunicirajte sa svojim kolegama, naučite da sarađujete i stvarajte atmosferu u kojoj ćete se rasteretiti, opustiti i biti motivisani za postizanje što boljih rezultata u poslu. Tada ćete zasigurno imati bolju inspiraciju koja će rezultirati dobrom idejom i još boljom realizacijom.

Ukazujte na greške, predlažite promene, ali budite uvek spremni da svoje greške posmatrate i kao priliku za lični razvoj.

3. Nikada nemojte odustati

Ako ste sigurni da je neka vaša zamisao dobra za vaš tim i kompaniju, onda pronađite način da to i ostvarite. Nekada će ovaj put biti znatno duži i ići u neočekivanom pravcu, ali odustajanje ne treba da bude opcija za one koji žele uspeh. Nemojte se ustručavati da zatražite pomoć i savet i ne bežite od toga da možda nešto treba malo i promeniti, ali dokle god budete imali svoj krajnji cilj na umu, on će biti ostvariv.

Put do svakog cilja postoji, samo je nekada potrebno biti kreativan za samu realizaciju.

POVEZANI SADRŽAJ: Direktorka prodaje kompanije Coca-Cole HBC Srbija i Crna Gora sa mladima podelila svoj karijerni put

4. Ne zanemarujte okruženje

Uvek je važno da znamo da ni u čemu što radimo nismo sami i da svaka naša akcija ima svoju reakciju.

Razmišljajte šire i znajte da ćete biti onoliko uspešni koliko i okruženje u kome ste. Zato uvek razmišljajte o tome kako će neka vaša ideja uticati na dostizanje trenutnog cilja, ali i otvoriti neke nove mogućnosti koje bi mogle dati veći doprinos. Sa tim na umu, kompanija Coca-Cola HBC Srbija već pola veka ulaže u zajednice u kojima posluje što rezultira uspešnim poslovanjem i zajedničkim napretkom.

5. Važno je da delite vrednosti kompanije

Svaka kompanija bazira svoj uspeh na nekim osnovnim vrednostima koje se prožimaju kroz sve segmente poslovanja. Važno je da ih znate, da ih razumete i da ih delite. Jedino tako ćete moći da aktivno doprinosite uspešnom poslovanju, ali i da osetite pripadnost, ostvarite svoje karijerne ciljeve, napredujete i budete deo tima.

Izuzetnost u svemu što radimo, negovanje timskog duha i individualnog razvoja, dobri međuljudski odnosi koje gradimo kroz osmišljavanje zajedničkih aktivacija i realizaciju ideja svih zaposlenih koje su usmerene na zaštitu prirode i unapređenje društva, doprinose tome da postižemo odlične poslovne rezultate i radimo u okruženju koje stimuliše, ispunjava i unapređuje.