Prvi energetski Coca-Cola napitak biće predstavljen u Evropi u aprilu. Coca-Cola Energy, koji će imati svoju premijeru u Španiji i Mađarskoj, sadrži kofein prirodnog porekla, ekstrakte guarane, B vitamine i ne sadrži taurin – a sve to uz odličan Coca-Cola ukus i doživljaj koji ljude poznaju i vole. Na raspolaganju će biti i opcija bez šećera i bez kalorija,  obe su u ponudi u limenkama od 250 ml.

„Coca-Cola Energy sadrži sastojke koji su prirodnog porekla i odlikuje ga izuzetan osvežavajući ukus Coca-Cole”, izjavio je Havijer Meza, globalni direktor marketinga za gazirane napitke u kompaniji Coca-Cola. „U osnovi recepta smo sačuvali oba kvaliteta i sa ponosom ga nudimo pod Coca-Cola brendom. Ujedno pozivamo ljude da probaju nov i drugačiji energetski napitak namenjen onima sa brzim tempom života.”

Kao kompanija koja nudi sve vrste napitaka, Coca-Cola nastavlja da proširuje svoj asortiman kako bi potrošačima ponudila još više napitaka koje žele – od organskih čajeva, preko sokova, voda sa raznim ukusima, kafa za poneti, do novih varijanti Coca-Cole. Uvođenje Coca-Cola Energy je najnovija potvrda ove strategije.

Vizuelni identitet i marketinška kampanja podržavaju lansiranje napitka Coca-Cola Energy, koji je prvenstveno namenjen mladima između 18 i 35 godina starosti. Novi brend će biti promovisan u skladu sa smernicama odgovornog marketinga kompanije Coca-Cola, u koje spadaju smernice UNESDA (Evropske asocijacije proizvođača bezalkoholnih napitaka), bez reklamiranja u blizini osnovnih i srednjih škola i bez pomocije mešanja sa alkoholom.

Meza je izjavio da su u budućnosti u planu i druga tržišta. „Planiramo da uvedemo Coca-Cola Energy i u drugim zemljama tokom 2019. i 2020. godine. Potvrdićemo planove i vremenske okvire ako se donese odluka da ovaj novi brend lansiramo na određenom tržištu,“ zaključuje globalni direktor marketinga za gazirane napitke u kompaniji Coca-Cola.