Ove Nove godine 170 dece iz SOS dečijih sela u Kraljevu i Sremskoj Kamenici iskusiće radost praznika i provesti nezaboravno zimovanje zahvaljujući građanima Srbije i kompaniji Coca-Cola.

Naše novogodišnje kampanje i društveno odgovorne aktivnosti su već decenijama nadaleko čuvene, a ove godine odlučili smo da odemo i korak dalje i poruči svima da smo Deda Mraz - zapravo – mi,  i da možemo lako da postanemo neko ko širi magiju dobrih dela, tako što ćemo na jednostavan način da obradujemo ljude koji nam znače.

Tokom novembra i decembra građani su pozivani da učine neko dobro delo: prijatno iznenade svoje prijatelje ili kolege sa posla, učine neku društveno korisnu aktivnost: pomognu u čišćenju parka ili snega ispred zgrade, ili jednostavno pozovu nekog ko im nedostaje. Fotografišu ili snime svoje dobro delo i objave na Instagram uz #BudiDedaMraz i taguju CocaColaSrbija kako bi se uz taj mali gest pažnje dragi ljudi osećali posebno.

Ali tu nije kraj novogodišnjoj magiji dobrih dela. Ona je tek pokrenuta! Svaki post koji se podeli na Instagram profilu sa #BudiDedaMraz donosi dodatnu zabavu deci bez roditeljskog staranja iz SOS dečijih sela koje Coca-Cola početkom 2019. godine vodi na zimovanje, gde će moći da uživaju u  zimskim čarolijama.

  

"Coca-Cola je kao i mnogo puta do sada, rešila da podeli novogodišnju radost i to inspirišući sve da uzmu stvari u svoje ruke i obraduju one koji im najviše znače. Mi smo odlučili da odvedemo decu iz SOS sela Dr Milorad Pavlović iz Sremske Kamenice i iz SOS sela Kraljevo na zimovanje gde će moći da uživaju, druže se i zabavljaju, skijaju kao mnogi njihovi vršnjaci. Želimo da u Novu godinu uđemo šireći magiju dobrote, jer verujemo da svako od nas može da učini mnogo, čineći mala, ali značajna dela. Ta dela možda izgledaju nebitna ali mi verujemo da upravo ona pokreću lavinu i menjaju svet oko nas i čine ga boljim mestom za život", rekao je Vladimir Latinović, brend menadžer kompanije Coca-Cola.

Dok otkucavaju poslednji dani tekuće godine, a mi ulazimo u najradosniji period  darivanja,  najlepši pokloni su zapravo oni koji pokazuju da smo nekome  poklonili vreme, pažnju, osmeh jer često su trud i pažnja ono što najviše obraduje. Coca-Cola i #BudiDedaMraz poručuju da je srce najpunije kada oko sebe vidimo drage ljude i njihova nasmejana lica.  Još ako možemo da pomognemo i usrećimo nekoga kome je to najpotrebnije, stvorili smo istinsku novogodišnju magiju.