Rejmond Loui se često naziva „ocem modernog dizajna“, a igrao je značajnu ulogu u dizajniranju brojnih klasika u dvadesetom veku. Među njegovim poznatijim radovima su S1 lokomotiva, Sears Coldspot frižider, Greyhound Scenycruiser i upečatljiva belo-plava livreja za Air Force One. Loui je bio poznat po elegantnim i čistim aerodinamičnom dizajnu, i čak se pojavio na naslovnoj strani magazina Time 1949. godine. 

Coca-Cola dobija moderan izgled

Loui je igrao ulogu i u dizajnu pojedinih klasika za kompaniju Coca-Cola. Kompanija je isprva angažovala Louija zaduživši ga da modernizuje njene automate, ali on je radio i na nekoliko artikala koji se danas smatraju klasicima – od pojednostavljenog frižidera do dozatora za točilice Dole Deluxe i kamiona Hobbs. 

Godine 1940, Loui je uneo izmene u Coca-Cola frižider, ali njegove izmene nikada nisu u potpunosti sprovedene zbog početka Drugog svetskog rata. Međutim. na kraju rata Coca-Cola je angažovala Louija sa zadatkom da redizajnira frižider. Njegov dizajn odlikovale su dugačke linije i zaobljeni uglovi, uz nekoliko funkcionalnih poboljšanja. Poklopci su dizajnirani tako da se otvaraju spreda umesto sa strane, što je prodavcima olakšavalo punjenje frižidera, a kupcima pristup. Loui je dodao otvarač za boce na prednjoj strani mašine sa posudom za hvatanje čepova, a čak je i na vratima dodao poruku „Coca-Cola – poslužite se“. Kompanija je 1947. predstavila modernizovani frižider na tržištu.

Loui je takođe usavršio točilicu uz pomoć moderno dizajniranih dozatora i unapređene opreme koja je omogućavala sipanje većeg broja porcija po galonu. Oglasi tog vremena ukazivali su na činjenicu da unapređena mašina može i da poveća zaradu u objektima sa točilicama. Kada je točilica Dose Deluxe Fountain Dispenser predstavljena 1947, odmah je postala klasik.

Međutim, Rejmond Loui i njegov tim dizajnera nisu bili gotovi. Takođe su redizajnirali Coca-Cola kamion za isporuke, uključivši u dizajn sugestije Odbora za standardizaciju kompanije Coca-Cola, koji je sproveo anketu među Coca-Cola punionicama širom zemlje sa ciljem da se utvrde najvažnije karakteristike vozila za isporuku. Kao i u drugim projektima, Loui je osvežio dizajn karoserije tako što je dodao zaobljeni izgled. Međutim, najveća izmena bila je upotreba nadzemnih vrata koja se mogu skinuti u letnjem periodu. Nova vrata su omogućila veći teretni kapacitet i smanjila maksimalnu visinu za smeštanje sanduka, što je olakšalo posao dostavljačima. Loui je čak dodao i prostor otporan na atmosferske uslove za smeštanje reklamnog materijala koji je dostavljan u prodavnice. Pre nekoliko godina, arhivsko odeljenje kompanije Coca-Cola kupilo je White Motor Company kamion iz 1949. godine sa Louijevim dizajnom karoserije. Kamion je jedno vreme bio izložen u muzeju World of Coca-Cola, a kompanija traži nove prilike za njegovo prikazivanje.

Istina o čuvenoj Coca-Cola kontur boci

Loui je osmislio nekoliko dodatnih dizajnerskih rešenja za kompaniju (uključujući i dizajn originalne Fanta boce), ali nemoguće je pomenuti ovog velikana dizajna bez osvrta na čuvenu kontur bocu. Mnogi su njemu pogrešno pripisivali dizajn boce. On nije učestvovao u dizajniranju originalne boce iz 1915, koja je delo firme Root Glass Company, ali jeste bio član ekipe koja je 1955. osmislila kraljevsko i porodično pakovanje i radila na elegantnijoj verziji litarskog pakovanja šezdesetih godina 20. veka.

Ipak, Loui je izložio svoje mišljenje o ikoničnoj boci – u svom pismu kompaniji Coca-Cola opisao je kontur bocu sledećim rečima: „Coca-Cola boca je remek-delo naučnog, funkcionalnog planiranja. Ukratko, opisao bih bocu kao dobro promišljenu, logičnu, ekonomičnu u pogledu materijala i prijatnu za gledanje. Najsavršeniji „omotač tekućine“ danas i jedan od klasika u istoriji ambalaže.“

Loui je umro 1986. u 92. godini života, ali njegova dizajnerska ostavština nastavlja svoj život.