Kompanija Coca-Cola, kroz svoje partnerstvo sa (RED), proslavila je 25. godišnjicu filma Philadelphia mini dokumentarnim filmom naglašavajući napredak ostvaren u borbi protiv HIV / AIDS-a od objavljivanja filma 1993. godine.

Dokumentarac pod nazivom The Last Mile sadrži intervjue sa akterima ovog filma: Tomom Henksom, Denzelom Vošingtonom i Meri Stinburgen, kao i scenaristom Ronom Nisvanerom, koji dele svoje iskustvo o radu na filmu i o tome kako je pomogao da bude promenjena kulturna percepcija o HIV / AIDS-u.

"Ovim filmom nadamo se da ćemo edukovati mlađe gledaoce o epidemiji AIDS-a i kakav je bio 90-tih godina", rekla je En Kareli, viši menadžer za integrisani marketing Coca-Cole.

"Želimo da istaknemo neverovatan napredak ostvaren tokom poslednjih 25 godina, ali i napomenemo da je bitka daleko od kraja. Opasnost stavlja našu nogu na kočnicu, tako da ohrabrujemo gledaoce da se pridruže organizaciji (RED) i nama u nastojanju da pomognemo da napravimo razliku u borbi protiv AIDS-a".


Prošle godine milion ljudi je umrlo od AIDS-a. Skoro 70% ljudi koji žive sa bolestima koji se mogu sprečiti i koji se mogu lečiti je iz podsaharske Afrike. Film sadrži i snimke iz Mozambika, sa fokusom na partnerstvo projekta Last Mile između kompanije Coca-Cola, Globalnog fonda, USAID-a i fondacije Bil & Melinda Gejts u cilju nabavljanja lekova koji štede život i snabdevanje u teško dostupnim zajednicama širom Afrike.

Projekat Last Mile započeo je 2010. godine sa misijom da transformiše isporuku medicinskog materijala u Tanzaniji u partnerstvu sa lokalnim Ministarstvom zdravlja. Inicijativa sada podržava zajednice u Gani, Mozambiku, Nigeriji, Južnoj Africi, Liberiji i eSvatini (ranije Svazilend).

Koristeći iskustvo Coca-Cola sistema, prikupljeno tokom skoro 90 godina u Africi, svaki projekat je jedinstven i pažljivo osmišljen tako da rešava lokalne izazove u pružanju zdravstvene zaštite. Projekat Last Mile partneri sa lokalnim Coca-Cola punionicama za izgradnju kapaciteta i deljenje informacija sa vladinim agencijama za sve od logistike snabdevanja i putanja do tržišta, planiranja i nabavke, marketinških komunikacija... Projekti vode sadašnji i bivši zaposleni Coca-Cole sa relevantnim iskustvom, a podržavaju ih volonteri iz lokalnih udruženja i poslovnih jedinica Coca-Cole.

(RED) su 2006. osnovali Bono Voks iz U2 i Bobi Šriver sa misijom da ljudima i firmama olakšaju borbu protiv smrtonosnog virusa. U 2011. godini Coca-Cola je najavila višegodišnje partnerstvo sa (RED) kako bi podigla svest o svetskom fondu i pomogla odrastanja novih generacija bez AIDS-a.