Projekti na koje smo posebno ponosni i koje smo radili sa mnogo posvećenosti dobro su ocenjeni i od strane struke.

Dva naša projekta Coca-Cola: Ljubav je uvek pravi put i Rosa: Beba bira gde su izabrani među 25 najboljih na BalCannesu, po odluci žirija sastavljenog od predstavnika klijenata, agencija i novinara koji prate struku.

BalCannes je ove godine odlučio da nagradi smelost na tržištu i davanje kreativne slobode agenciji i da uruči još jednoga lava – nagradu za hrabrost klijenta! Nagrada je dodeljena projektu Coca-Cola: Love is always the right way! kojim smo letos podržali prvu Paradu ponosa u Skoplju.

Dunja Ivana Ballon, izvršna direktorka HURA-e i BalCannesa izjavila je:

„Hrabrost klijenata, smelost, strpljivost i odvažnost u komunikaciji želimo da nagradimo i zbog toga smo rado podržali predlog žirija za dodeljivanje dodatne nagrade. Nadamo se da će i drugi ovim biti inspisani te pozitivno iskoristiti činjenicu da industrija tržišnog komuniciranja ima veliku moć u formiranju stavova opšte javnosti“.

Tokom Weekend Media Festivala u Rovinju održano je i takmičenje SoMo Borac, prepoznaje najbolje regionalne digitalne radove, u kome su naši projekti bili finalisti u 3 različite kategorije.

Brend Rosa i Beba bira gde bili su finalisti u kategoriji SoMoRitanac koja nagrađuje najbolju kampanju koja je doprinela većem društvenom uticaju (npr. podigla je svest javnosti o nekom problemu, pomogla ranjivoj ili rizičnoj grupi ili doprinela rešavanju socijalnog pitanja) i neXt Bući Bući sa neXtARna Avantura u dve kategorije SomoTech i SomoApp, jer je prvi put u Srbiji na tržište lansirana AR aplikacija za pomoć u učenju.