Coca-Cola je nedavno predstavila svoj prvi biljni napitak, AdeZ, u Centralnoj i Istočnoj Evropi na specijalnom događaju u Milanu, u Italiji. Revolucionarna inovacija šalje snažnu poruku o odlučnosti kompanije da se prilagodi promenljivim potrebama i željama potrošača, za svaku priliku i način života.

Sa bazama kao što su badem, pirinač, soja i ovas, biljna pića su sve popularnija širom sveta jer ljudi traže zdrav i hranljiv izbor. Želja za zdravom užitkom na otvorenom, naročito među urbanim milenijalcima, je glavni pokretač ovog trenda.

AdeZ Unlocks the Power of Plants

AdeZ (čita se "a-des") ulazi u ovu brzorastuću kategoriju sa hranljivim asortimanom koji čini mešavinu zrnastih plodova sa voćnim sokovima, vitaminima i mineralima za bogat, gladak i prijemčiv ukus.

Da bi zadovoljili sve potrebe i želje, AdeZ nije samo idealan za vegane i vegetarijance, već i za sve koji su zainteresovani za ishranu na bazi biljaka. AdeZ se pakuje u reciklabilnu PlantBottle ™ ambalažu koja se može reciklirati, dostupna je u pokretu sa lakom za nošenje bocom od 250 ml  ili kod kuće u većoj bočici od 800 ml. AdeZ je, takođe, prirodno bez laktoze i ne sadrži šećer - samo ono što je već u prirodnim sastojcima. Lagano je zaslađena stevijom (steviol glikozidom), ne-kalorijskim zaslađivačem iz prirodnog izvora.

Nepokriveno tržište

Mnogi postojeći brendovi na biljnoj bazi su dizajnirani da se uživaju kod kuće i često se prodaju u većim pakovanjima. AdeZ ispunjava prazninu na tržištu čineći da napitke na biljnoj bazi mogu uživati i zauzeti potrošači u pokretu. Boca od 250ml je 100% reciklabilna PlantBottle ™ i idealna je za ovu priliku.

AdeZ Unlocks the Power of Plants

Govoreći na AdeZ-ovom lansiranju u Milanu, Valter Susini, glavni direktor marketinga EMEA kompanije Coca-Cola istakao je:

"Dok se krećemo prema našoj viziji da postanemo kompanija za sva pića svuda u svetu, mi pravimo ovaj potez u Evropi u uzbudljivu kategoriju biljne hrane. Nakon uspešne priče u Latinskoj Americi, AdeZ dolazi na naš kontinent sa novim receptima - prilagođen evropskim ukusima i bez dodatog šećera - kao i u novoj ambalaži i vizuelnom identitetu , sa ciljem da zadovoljimo sve veći apetit za ukusnu i raznovrsnu ishranu. Vođeni strašću da ugodimo našim potrošačima, donosimo biljne proteine na veliku scenu, da podržimo njihovu jutarnju rutinu ili im ponudimo ukusnu užinu.”

Dokazan brend u Južnoj Americi

Iako novi u Evropi, AdeZ nije novi član portfolia Coca-Cole. AdeZ je rođen u Argentini pre 30 godina kao AdeS (kratak za semenu, alimento de semillas) i od tada je u Latinskoj Americi cvetao.

Odluka o uvođenju AdeZ-a u Evropu doneta je nakon što je Coca-Cola kupila taj brend u martu 2017. godine. U skladu sa našom strategijom rasta "dizanja, pomeranja i skaliranja" uspešnih proizvoda sa drugih tržišta, brzo je razvijen recept stvoren da odgovara evropskim ukusima u Istraživačkoj laboratoriji Coca-Cola u Briselu. Tim je, takođe, prilagodio brend i ambalažu za evropsko tržište, uspostavljajući novu logistiku proizvodnje i lanca snabdevanja. Više od godinu dana kasnije, kompanija lansira AdeZ u Centralnoj i Istočnoj Evropi, pokazujući agilnost globalnog sistema u inovacijama, izgradnji brenda i plasiranju na tržišta.

Izaberite idealni AdeZ za vas

U pakovanju od 250ml, AdeZ dolazi u dve divne mešavine:

  • Neverovatan badem mango-marakuja
  • Izvanredan ovas jagoda-banana

Da biste uživali u porodičnom pakovanju od 800 ml, AdeZ dolazi do pet varijanti sjajnih ukusa (u zavisnosti od tržišta *):

Iznenađujuća soja, neverovatan badem, izvanredan ovas, energični pirinač i opuštajući kokos.

* Sve pet varijacija ukusa u Italiji, četiri ukusa u Poljskoj, Rumuniji, Rusiji, Hrvatskoj, Srbiji, Mađarskoj i Sloveniji. Tri u Austriji, Grčkoj i na Kipru. Dva u Švajcarskoj.