Lišena velike pažnje klasičnih medija poslednjih godina sve više jača gejming podkultura, iako su čak četiri eSports finala bila su gledanija od fnala NBA lige.

Mnogim starijim tinejdžerima danas idoli najuspešniji igrači u njihovim omiljenim video igrama, baš kao što su nekome idoli fudbaleri ili glumci. Čitava generacija svoje slobodno vreme radije provodi gledajući strimove omiljenih igrača ili velike turnire, umesto gledanja klasičnog TV programa ili sportskih sadržaja. U prilog predviđanjima da će gejming takmičenja tek doživeti ekspanziju govori činjenica da je već počela izgradnja specijalizovanih eSports stadiona koji će u potpunosti biti prilagođeni organizaciji ovih događaja.

Domaća eSports scena je takođe brzo rastuća, a prateći svetske trendove jedan od prvih brendova koji je podržao srpske gejmere je Sprite. Povezalo nas je to što smo i jedni i drugi van glavnih tokova i negujemo sopstvenu kulturu.

Zajedno sa eSports organizacijom Fortuna uradili smo video serijal u kome smo predstavili najuspešnije League of Legends igrača na našim prostorima, to su: Yoppa, DoubleAiM, Ryuzaki, Milica i Marrow Ooze.

Challengeri Srbije su vrlo mladi (prosek godina 16) i uspešni profesionalni takmičari u eSportu, međutim nisu zastupljeni u medijima. Kada smo snimali ovaj serijal uglavnom su se prvi put našli u ovakvoj ulozi pred kamerama i bili u prilici da daju intervju.

Snimali smo ih u njihovim domovima, u rodnim gradovima, pričali kako su počeli, šta ih motiviše da nastave, ko su im omiljeni heroji, kako su se osećali kada su prvi put ušli u Challenger, o igračima na koje se ugledaju, i o tome koliko LoL zapravo utiče na njihov život...

Ideja nam je bila da potpuno približimo ove mlade ljude, pa smo zabeležili i detalje njihove rutine, treninga i samog igranja igre.

Kruna svakog videa bilo je uručivanje "Challenger jakne", što je zvanična nagrada koju Riot daruje svim igračima najvišeg ranga na planeti – u svetu eSporta predstavlja veliku čast i potvrdu uspeha.