Zaboravite sve što znate o ledenom čaju.

Stigao nam je FuzeTea za sve koji žele da se opuste i uživaju uz kvalitetna pića niske energetske vrednosti i istovremeno tragaju za savršenim osveženjem za um i telo uz mali broj kalorija.

Još nešto po čemu se izdvaja su četiri neočekivane kombinacije ukusa: crni čaj - breskva - hibiskus, crni čaj - limun - limunska trava, zeleni čaj - mango - kamilica i crni čaj - šumsko voće.

Ova jedinstvena fuzija ekstrakta čaja iz organskog uzgoja, a u kombinaciji sa voćem i biljem stvaraju harmoniju osvežavajućeg ukusa. Pored toga što je na srpsko tržište doneo potpuno nove kombinacije ukusa, FuzeTea je specifičan i zbog porekla svojih sastojaka. Ekstrakti crnog i zelenog čaja korišćeni u FuzeTea potiču iz 100 održivih izvora čaja, čime Coca-Cola nastavlja put ka cilju da do 2020. godine 100 odsto svojih ključnih poljoprivrednih sastojaka i sirovih materijala nabavlja iz potpuno održivih izvora.

Važno nam je da naglasimo da je procenat šećera smanjen za 30 odsto dodavanjem stevije, koja ima nula kalorija i spada u beskalorijske zaslađivače. Dakle, u 100 ml FuzeTea ledenog čaja sadržano je 4.5 grama šećera i 19 kalorija što ovaj napitak klasifikuje u grupu napitaka sa niskom energetskom vrednošću.

stories

Sada vam je jasno zašto je FuzeTea jedan od najbrže rastućih brendova i najprofitabilnijih inovacija iz portfolija kompanije Coca-Cola. Ovaj ledeni čaj je imao međunarodnu premijeru 2012. kada je plasiran na 14 različitih tržišta, a u prve tri godine na svim tržištima zabeležen je rast sa profitom koji je premašio milijardu dolara. Nakon plasiranja u 52 zemlje širom sveta, FuzeTea je od januara 2018. godine zvanično pušten u prodaju u 37 države Evrope, uključujući i našu.

"Ukus i preference potrošača menjaju se sve brže, posebno kada su u pitanju milenijalci. Naši potrošači traže više opcija za piće i proizvode koji odgovaraju različitim potrebama, raspoloženjima i trenucima. Dolazak FuzeTea u Evropu vidim kao prekretnicu i fantastičnu priliku za nas da im pružimo nove i neočekivane ukuse. Takođe, potvrđuje da smo fleksibilni kao kompanija koja plasira proizvode prateći ukus i potrebe potrošača", rekao je na svečanoj promociji u Cirihu Brajan Smit, predsednik Coca-Cola grupe za Evropu, Bliski Istok i Afriku.

FuzeTea predstavlja unapređenu verziju ledenog čaja u odnosu na Nestea, koji više neće biti distribuiran na teritoriji Srbije. FuzeTea ukusi razvijeni su u Coca-Colinom centru za istraživanje i razvoju u Briselu, i u potpunosti su prilagođeni evropskim ukusima, što je i rezultiralo inovativnim ukusima ledenog čaja sa nekim od omiljenih lokalnih ukusa, kao što su kamilica i hibiskus. Takođe, dodati su i potpuno novi ukusi kao što je limunska trava.

Mešavina ukusa za koju verujemo da će vas posebno zadiviti je zeleni čaj - mango - kamilica uz koji možete da sanjarite, ali i da koncentrisano vladate duhovnim i fizičkim naporima. Istovremeno će vas opustiti i dati vam dodatnu energiju i bolje raspoloženje za ostatak dana.

Svaki gutljaj ovog napitka otvoriće vrata potpuno drugoj dimenziji uživanja i relaksacije. Upravo ova brojna bogatstva ukusa utkana u sjajnu mešavinu ledenog čaja savršen je napitak za sve generacije.

A koji je vaš omiljeni FuzeTea ukus?