Fanta nastavlja da prati ritam mladih. Kada su 2017. preuzeli upravljanje marketingom i kampanjama na društvenim mrežama Fante, tinejdžeri su imali mnogo inovativnih ideja, među kojima su bili predlozi novih ukusa. Pobedila je super sočna marakuja. Fanta Mucho je za kratko vreme, zbog svog egzotičnog ukusa, postala pravi hit.

Ove godine Fanta je ponovo pod vođstvom tinejdžera lansirala novi ukus - pitaja ili crveno zmajevo voće. Zbog toga smo joj i nadenuli ime Dragonata!  

Tinejdžeri su odmah pohitali da probaju novi ukus. Oduševljeni su i već su zasuli Facebook i Instagram molbom da ne bude samo ograničena serija, već da ostane trajno u ponudi.

Da će ovo leto proteći u znaku zmaja Yasserstain je najavio još pre mesec dana, kada je objavio važno obaveštenje. 

@fantasrbija је поделио/ла објаву дана


Klinci su ga poslušali, bili kreativni i poslali nam sjajne predloge. A pogledajte koji crtež je završio u tek objavljenoj reklami za Fanta Dragonatu.

Kako se vama dopada novi Fanta ukus?