“Boca toliko jedinstvena da je možeš prepoznati u mraku ili razbijenu na podu”, glasio je pre jednog veka kreativni izazov Coca-Cole za nekolicinu staklarskih kompanija u SAD. The Root Glass Company iz Indijane dizajnirala je pobedničku bocu, izduženih kontura i jedinstvenih oblina kakao zrna. Tako je novembra 1915. godine patentirana prepoznatljiva staklena boca, stogodišnja inspiracija u značajnim trenucima istorije, filma, dizajna i umetnosti. Od Salvadora Dalija preko Endija Vorhola brojni stvaraoci ovekovečili su na svoj način Coca-Cola bocu, a ona je, daleko od puko funkcionalne i komercijalne uloge,  tu i danas. 

Proslava  stogodišnjice jedinstvene staklene boce je ujedno i trijumf njene prepoznatljivosti!  

Već više od jednog veka svi znaju da je svaka Coca-Cole ista i da je svaka Coca-Cola dobra. To znaju predsednici. To znaju umetnici. To znaju  gotovo svi! 

Od 1915. do danas milijarde ljudi su “poljubile” staklenu flašicu, a rashlađena Coca-Cola neodoljiva je za velike zvezde, državnike i načnike, baš kao i za potrošače širom planete. Jedinstveni oblik i dugovečnost koju nosi nastavlja da inspiriše umetnike širom sveta. Zbog toga je Coca-Cola 2015. godine, za stogodišnjicu jubileja, sprovela jednogodišnju kampanju kroz više kulturnih događaja u više od 150 zemalja u svetu.

Kampanja u Srbiji započela je „Second life” radionicom koja je imala za cilj okupljanje partnera i poznatih ličnosti u kreiranju novih predmeta od flašica i prikupljanju sredstava za renoviranje fiskulturne sale OŠ “Hristo Botev” iz Dimitrovgrada. Aukcijom predmeta prikupljeno je 600.000 dinara, a više od 100 predstavnika medija i poznatih ličnosti prisustvovalo je ovoj radionici.

Inspirisani nasleđem čuvene boce više od sto umetnika iz 100 zemalja prikazalo je radove na izložbi „Coca-Cola Contour flašice“ održane u okviru Noći muzeja.

U junu iste godine Coca-Cola sistem u Srbiji  proslavio je stogodišnji jubilej postojanja velikom „Kiss of Life“ žurkom, tokom koje je veliki broj poznatih ličnosti otkrio detalje svog “prvog poljubca” sa Coca-Cola flašicom.

Mesec dana kasnije na Trgu Republike otvorena je „Coca-Cola Pop Up radnja“ velikom modnom revijom Darka Kostića u prisustvu zvanica iz sveta mode, javnih ličnosti, medija, partnera i prijatelja. Poznati dizajner postarao se i za izgled samog izloga radnje, inspirisan bocom Coca-Cole. Tokom sedam dana održavani su koncerti, plesni performansi i kreativne radionice, a sve je krunisano velikom Hip hop Life žurkom. U humanitarnoj akciji sa poznatim ličnostima u ulozi prodavaca moderno dizajniranih majica, dukserica, kačketa i aksesoara prikupljenja su sredstva za osam škola pogođenih u poplavama 2014. godine u Srbiji.