Svaki dan donosimo brojne odluke na osnovu trenutka, situacije, raspoloženja... Najviše, pri tome naravno, brinemo o svojoj porodici, najbližima koji od nas očekuju da budemo njihov oslonac. Trudimo da budemo ispravni i dobro obavešteni, a za to su nam potrebni i prijatelji. Kompanija Coca-Cola ima dugu istoriju i tradiciju, gde se nasleđe poštuje i vrednosti cene, a sve kako bi se vašoj porodici pružila mogućnost da izabere napitaka iz širokog asortimana koji zadovoljavaju vaše potrebe svakog dana.

Otuda kompanija Coca-Cola uvek ide korak unapred i najpre misli na svoje potrošače. Podržavamo pravo roditelja ili staratelja da donesu prave odluke po pitanju ishrane dece. Koliko, kada i u kojoj meri pitanja su na koja Coca-Cola odgovara adekvatnim informacijama o nutritivnim vrednostima, kako na svojim proizvodi, tako i na internetu. Jedino tako možete da donesete pravu odluku, a sve što je potrebno je da odvojite minut i pogledate informacije o nutritivnoj vrednosti proizvoda iz raznovrsnog asortimana kompanije Coca-Cola. Smernice kojima ćete pomoći deci da naprave pravi izbor u različitim svakodnevnim sitacijama će im omogućiti da donose bolje odluke na osnovu činjenica u budućnosti. 

Profit i zarada za kompaniju Coca-Cola nisu najvažniji i zato smo se obavezali da prodajemo bezbedne napitke visokog kvaliteta, ali i da primenjujemo odgovorni marketing i da potrošačima pružamo informacije kojima mogu da veruju. Na primer, Coca-Cola ne reklamira proizvode deci mlađoj od 12 godina. Sigurno ste i sami primetili da kompanija Coca-Cola ne plasira reklame za svoje brendove u medije koji se direktno obraćaju deci ispod 12 godina, uključujući televizijske emisije, štampane medije, vebsajtove, društvene medije, filmove i marketing putem SMS/e-mail-a. 

Uz to, kompanija Coca-Cola poštuje škole kao jedinstveno okruženje za učenje i stav da učionice ne bi trebalo da budu prostor za reklame. Coca-Cola neće prodavati svoje napitke u osnovnim školama osim ako roditelji i staratelji ili školska uprava to ne traže uzimajući u obzir potrebe dece za hidracijom. U tim slučajevima, kompanija Coca-Cola će pokušati da zadovolji te zahteve i ponudiće celokupan asortiman napitaka, uključujući vodu, sokove i druge napitke, koji mogu biti regularni, ali i niskokalorijski ili bez kalorija. 

U osnovi našeg poslovanja je da pomažemo i razvijamo zajednicu, pomažemo gde je najpotrebnije. Ali, ne po svaku cenu i ne zbog samopromocije. Ako je Coca-Cola podržala izgradnju škola, igrališta, parkova, naziv kompanije će biti naveden samo u kontekstu pružanja finansijske podrške za izgradnju, a ne u marketinške svrhe.

Da ne ostane sve na rečima kompanija Coca-Cola radi sve da osigura da su i njeni zaposleni i saradnici upoznati sa unapređenom politikom i nudimo podršku za primenu politike našim medijskim partnerima širom sveta, koja podrazumeva i kompletan set potrebnih alata.