Od nastanka pa do danas, evo više od jednog veka, kompanija Coca-Cola je prešla neverovatan put. A želja da se stalno menja, napreduje, da inspirišemo druge na akciju i pozitivne promene je nešto što nas od starta prati i od čega ne odustajemo. Tako je kompanija Coca-Cola odlučila da od 2012. godine smelo zakorači u svet brend novinarstva.

Coca-Cola korporativni sajt je postao dinamični digitalni magazin i medijski kanal. Odlučili smo se da krenemo u ovaj poduhvat jer smo verovali – i još uvek verujemo – da su autentične priče važne, da stil pisanja i vizuelni sadržaj visokog kvaliteta znače siguran uspeh kao i da odnosi sa javnošću u realnom vremenu mogu da transformišu interakciju sa čitaocima – fanovima, zaposlenima, zainteresovanim stranama, kritičarima i drugima.

Pored opsežnih članaka pisanih u stilu magazina koji su potkrepljeni fotografijama, video i audio snimcima, sajt Journey sadrži i zanimljive infografike i sadržaj koji generišu korisnici. Iako se na našem sajtu i dalje nalazi korporativni sadržaj, kao što je centar za medije, kompanijski izveštaji, informacije o investitorima, oglasi za pozicije, dizajn i uvodni članci više podsećaju na klasičan digitalni magazin nego na vebsajt jedne kompanije.

Ovo je mesto gde ćete naći priče iz kulture i svakodnevnog života, zanimljiva i bitna iskustva mladih ljudi, saznaćete o našem uticaju na pop kulturu, ali i interesnatne priče o našoj kompaniji i brendovima – ko smo, šta radimo i zašto to radimo – ovo je mesto koje treba da inspiriše, edukuje i podstakne čitaoce na akciju. 

Na osnovu sugestija naših potrošača došli smo do toga da je Journey sve čitaniji pa je prerastao prvobitne okvire. Journey porodica sada ima preko 20 sajtova za više od 30 zemalja širom sveta koji se objavljuju na 14 jezika. 

Ovi lokalni i regionalni sajtovi izgledaju slično kao naš glavni sajt, ali je sadržaj dat na lokalnom jeziku i lokalni Coca-Cola timovi za komunikaciju ga kreiraju za lokalne čitaoce.

Journey kao medijska platforma podrazumeva:

  • globalni sajt Coca-Cola Journey
  • međunarodne verzije sajta Coca-Cola Journey
  • naš blog - Coca-Cola Unbottled
  • korporativne kanale društvenih medija

Šta znači naziv?

Journey je u početku bio interni magazin koji je kompanija objavljivala na kvartalnom nivou od 1987. do 1997. godine. Naziv je inspirisan poslovicom: "Uspeh nije destinacija, već putovanje."

Tadašnji predsednik i generalni direktor, Roberto Goizueta, napisao je za prvi broj:

"Ovaj magazin treba da bude hronika putovanja na koje smo se uputili zajedno sa sjajnom Kompanijom u kojoj radimo."

Zahvaljujući člancima fokusiranim na ljude koji su potkrepljeni profesionalnim fotografijama, kao i produkciji visokog kvaliteta, Journey je postao popularan među našim saradnicima širom sveta u eri pre interneta. Kada je došlo vreme da ponovo pokrenemo naš korporativni sajt, tim za digitalnu komunikaciju i društvene medije je odlučio da ponovo upotrebi isti naziv za savremenu verziju originalnog koncepta.