Da li ste imali priliku da poslušate Coca-Cola himnu za Specijalne zimske olimpijske igre 2017. koje su se održale od 14. do 25. marta u Austriji? Pesma „Can You Feel It“ je stvorena da bude pravi simbol ovog izuzetnog sportskog događaja, kako po sadržaju, tako i zahvaljujući izvođačima. Vokale izvodi austrijska pevačica Roze Mej Alaba, uz pratnju muzičara sa intelektualnim teškoćama iz organizacije „Jugend am Werk”, a još jedna posebnost ove pesme je da muzičari sviraju na harfi Veeh, instrumentu koji ne zahteva poznavanje nota. Pesmu možete besplatno preuzeti sa iTunes ovde

Alaba je napisala tekst, dok su muziku komponovali Markus Vajs i Bern Vagner. Pesma govori o  timskom duhu, nesebičnosti i motivaciji, u skladu sa olimpijskim vrednostima. Ideja iza pesme je jednostavna, prema Alabinim rečima:  „Can You Feel It” širi radost i treba da posluži kao motivacija sportistima, njihovim fanovima, kao i svim drugim ljudima.” 

Pesma je prvi put zvanično izvedena uživo na svečanom otvaranju Specijalnih zimskih olimpijskih igara 2017. u Šladmingu (18. mart), kao i na svečanom zatvaranju u Gracu (24. mart), a pojavljuje se i u reklamnim materijalima za Specijalne zimske olimpijske igre.

„Zahvaljujući pozitivnoj energiji sporta, Specijalne zimske olimpijske igre predstavljaju pokretačku snagu koja zbližava ljude i podstiče ih na međusobnu podršku“, rekao je Filip Bodzenta, generalni menadžer za projekat Specijalnih zimskih olimpijskih igara iz kompanije Coca-Cola Austrija. „Najvažnije je da postoji pozitivna energija, optimizam i da svi budu ravnopravno uključeni. Zahvaljujući našoj posvećenosti, rezultati koje učesnici postižu su zapaženi, a pozitivan duh specijalnih olimpijskih igara se širi i dalje. Veoma smo zahvalni muzičarima iz organizacije „Jugend am Werk“ koji su svirali na harfi Veeh i čiji je nastup bio neverovatan.“

Kompanija Coca-Cola je jedan od partnera osnivača i globalni sponzor Specijalne olimpijade, najveće svetske organizacije u oblasti zdravlja i sporta posvećene osobama sa intelektualnim nedostatkom. Od 1968. godine i samog početka održavanja Specijalne olimpijade, kompanija je posvećena saradnji sa organizacijom i pruža podršku njenim programima putem donacija proizvoda i opreme, marketinških kampanja i drugih aktivnosti. Tokom proteklih 48 godina Coca-Cola je uspela da ukaže na neograničeni potencijal osoba sa intelektualnim nedostatkom i moć sporta da ujedinji ljude kako na terenu tako i van njega.