Coca-Cola je uvek u modi, a od nedavno moda sarađuje sa Coca-Colom, jer tokom 2016. se pojavila jedinstvena kolekcija odeće i torbi, kao rezultat zajedničke vizije kompanije Coca-Cola i čuvenog italijanskog modnog brenda  PINKO.  

PINKO su početkom devedesetih godina prošlog veka osnovali Pjetro Negra i njegova žena Kristina Rubini, sa željom da donesu jedinstveni i prefinjeni stil, fokusirajući svoj izraz na elegantne linije koje naglašavaju ženstvenost – i koje se savršeno uklapaju sa elegancijom Coca-Cola logotipa i klasičnih boca.

Dva brenda su se prvi put udružila 2016. kada su se se pojavile specijalne kolekcionarske boce i konzerve za Coca-Cola Light u prepoznatljivoj pink boji brenda PINKO, povodom čega je organizovana i modna revija u Italiji – a saradnja se nastavila modnom linijom namenjenom za tri sezone, završno sa prolećem 2017.  godine.

Ova kolekcija sadrži klasične odevne predmete koji za PINKO čine iskorak u nove teritorije – dukseve i majice u takozvanom uličnom stilu i u prepoznatljivim bojama kompanije Coca-Cola, kao i PINKO „Love“ torbu u tri različite verzije koje se uklapaju sa stilom i bojama kolekcije Coca-Cola

Kolekcija je dostupna u PINKO radnjama i određenim prodavnicama u Italiji, Rusiji, Japanu, Francuskoj i Velikoj Britaniji,  na sajtu www.PINKO.com, kao  i u novoj PINKO radnji u Njujorku, koja je prva započela promovisanje kolekciju u januaru ove godine. Odabrani predmeti će biti u prodaji i u čuvenoj Coca-Cola radnji u Atlanti.